Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De smartwifi app geeft onder de functie 'Apparaten' eindeloos het scherm: 'Laden... Dit kan tot 2 minuten duren' weer, het SmartWifi-modem wordt wel gezien, maar het laden wordt niet afgerond, hierdoor kan ik mijn SmartWifipods niet toevoegen aan het netwerk.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels heb ik toch verbinding, kennelijk moest het modem er een nachtje over slapen, alles lijkt te werken en ik kan aan de slag!
@Vindustries schreef:
Beste Paul, ik heb exact hetzelfde probleem, kunnen jullie mij hier ook mee helpen?
Alle bovenstaande stappen al doorlopen, modem gereset, app meerdere keren opnieuw geinstalleerd.
Het wifi signaal van het modem is gewoon in orde en de status van het modem is ook prima volgens het beheer op 192.168.178.1
Ik heb hier je andere bericht bijgeplaatst, dat scheelt een aantal vragen en antwoorden 🙂
Inmiddels heb ik toch verbinding, kennelijk moest het modem er een nachtje over slapen, alles lijkt te werken en ik kan aan de slag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...