1
Vraag
2
Reacties
M_71

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart wifi TPlink deco M5 vs wifi pods

Hallo forum,

 

Na eindeloos gezeur met wifi door het hele huis heb ik nu de TPlink set (3 stuks) al een tijd en die werken erg goed. Helaas is er een slaapkamer die soms geen wifi heeft. Nu zag ik dat er weer nieuwe smart wifi pods bij ziggo zijn. Weten jullie hoeveel ik er daar van nodig heb als nu de set van 3 net niet voldoet? Het moet een bereik zijn op 4 verdiepingen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74991Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Van de zeshoekige pods kun je er al tot 9 huren.

Ik vind het wifi bereik verder komen, ook de specificaties zijn hoger dan de Deco's M4.

Het modem doet mee met de pods en als je er 3 zou huren heb je 4 wifipunten en er is er toch 1 teveel, dan kun je die makkelijk opzeggen.

 

SmartWifi pods | de beste wifi-oplossing voor bij je thuis (ziggo.nl)

 

Klik je op 1 van de linken: Leen voor , dan kun je op de volgende pagina aangeven hoeveel je er wilt huren:

 

Bert_0-1652879698186.png

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Pasi

Level 18
  • 9832Posts
  • 493Oplossingen
  • 5463Likes

Hallo,

 

Waarschijnlijk doelt u op de nieuwe 6 hoekige smartpods. Maar die werken geheel niet samen met de Deco's. 

Als u die ook gaat gebruiken, dan maakt u een extra wifi netwerk.

M_71
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Pasi,

Ik was misschien niet duidelijk. Ik huur nu de deco set en wil weten hoeveel nieuwe wifi pods ik nodig zou hebben voor iets meer bereik. Dan stuur ik de deco set terug.

Pasi

Level 18
  • 9832Posts
  • 493Oplossingen
  • 5463Likes

Van de 6 hoekige pods 'krijgt' u maar 2, samen met de wifi van de Ziggo Modem/router zijn dat dus ook 3 stations. Net zoveel als een set Deco M4's

 

Qua bereik maakt het niet echt uit.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74991Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Van de zeshoekige pods kun je er al tot 9 huren.

Ik vind het wifi bereik verder komen, ook de specificaties zijn hoger dan de Deco's M4.

Het modem doet mee met de pods en als je er 3 zou huren heb je 4 wifipunten en er is er toch 1 teveel, dan kun je die makkelijk opzeggen.

 

SmartWifi pods | de beste wifi-oplossing voor bij je thuis (ziggo.nl)

 

Klik je op 1 van de linken: Leen voor , dan kun je op de volgende pagina aangeven hoeveel je er wilt huren:

 

Bert_0-1652879698186.png

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic