1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Rinus Linders

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Smart wifi Pods gekocht op Marktplaats maar werken niet

Ik heb als diverse mensen 2 Wifipods gekocht op marktplaats en jawel deze werken niet omdat ze zijn aangemeld op een ander account. Ik zag in deze rubriek dat jullie kunnen zien of dat deze gekocht zijn of gehuurd. De verkoper weet van niets en zegt bij ons werkten ze goed. 

De serienummers zijn XBAK******** en XBAK********.

Ik hoop dat jullie ze voor mij kunnen loskoppelen zodat ik ze aan mijn account / modem kan koppelen.

Alvast bedankt

M.vr.gr Rinus 

***mod edit serienummers verwijderd***

Oplossingen

Wifipods overgenomen?

Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1422Posts
  • 214Oplossingen
  • 770Likes

@Rinus Linders je wifi uitbreiden met mooie pods. Helaas moet ik je teleurstellen dat deze niet ontkoppeld kunnen worden doordat deze in bruikleen zijn bij ons en dus onderhands niet verkocht mogen worden. Met deze informatie kun je dan terug naar de verkopende partij. Het gaat daarmee niet over de werking, want dat staat los van dit koppelen. 

Voor de duidelijkheid heb ik de verschillende scenario's op een rijtje gezet:

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.

Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34846Posts
  • 2566Oplossingen
  • 17527Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan, indien mogelijk, de SmartWifi pods ontkoppelen en komt binnenkort langs in dit topic.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1422Posts
  • 214Oplossingen
  • 770Likes

@Rinus Linders je wifi uitbreiden met mooie pods. Helaas moet ik je teleurstellen dat deze niet ontkoppeld kunnen worden doordat deze in bruikleen zijn bij ons en dus onderhands niet verkocht mogen worden. Met deze informatie kun je dan terug naar de verkopende partij. Het gaat daarmee niet over de werking, want dat staat los van dit koppelen. 

Voor de duidelijkheid heb ik de verschillende scenario's op een rijtje gezet:

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op. 

Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.

Wat zijn de kosten als ik een SmartWifi pod wil lenen of kopen?
Onze SmartWifi pods leen of koop je. Vanaf 1,25 euro per maand heb je ze al in huis. De SmartWifi pod 5 kost 49,50 euro per stuk en bestel je eenvouidg zelf via Mijn Ziggo.