Opgelost! Ga naar oplossing.
robbo wrote:
Even de tv stroomloos 3 a 5 minuten. Als het standby lampje blijft branden deze uitzetten met afstandbediening.
Na dit de internet instellingen opnieuw instellen. Dit moet lukken. Zo ook bij mij toen ik 1.5 jaar geleden nieuwe modem kreeg. ( het kan gebeuren dat de tv z'n oude internet gegevens vasthoud. Dus ook even voor de stroomreset ook de verbinding even verbreken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Willem-A wrote:
Ik vind de eerste reactie het best 😄
Maar de aanvullingen van opa Robbo zijn ook niet verkeerd ... 😛
Toch word het lezen van de handleiding vaak vergeten.
robbo wrote:
Even de tv stroomloos 3 a 5 minuten. Als het standby lampje blijft branden deze uitzetten met afstandbediening.
Na dit de internet instellingen opnieuw instellen. Dit moet lukken. Zo ook bij mij toen ik 1.5 jaar geleden nieuwe modem kreeg. ( het kan gebeuren dat de tv z'n oude internet gegevens vasthoud. Dus ook even voor de stroomreset ook de verbinding even verbreken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.