Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
Ik wil graag mijn SmartWifi Pods retourneren en het abonnement op de Pods opzeggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bilbo62 van harte welkom. Goed dat je het even vraagt.
Ik maak het in orde voor je. Alle informatie volgt in de bevestigende e-mail, die krijg je per ommegaande. Dan is alles weer geregeld!
Dag @Bilbo62
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.
Een Ziggo-moderator komt vandaag of morgen langs in dit topic om een en ander met u te regelen, zodat u een retourdoos krijgt toegezonden en om natuurlijk te regelen dat deze SmartWifi Pods uit uw abonnement worden gehaald.
@Bilbo62 van harte welkom. Goed dat je het even vraagt.
Ik maak het in orde voor je. Alle informatie volgt in de bevestigende e-mail, die krijg je per ommegaande. Dan is alles weer geregeld!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...