1
Vraag
2
Reacties
Bilbo62

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart pods retour

Goedemiddag,

 

Ik wil graag mijn SmartWifi Pods retourneren en het abonnement op de Pods opzeggen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Bilbo62 van harte welkom. Goed dat je het even vraagt.

Ik maak het in orde voor je. Alle informatie volgt in de bevestigende e-mail, die krijg je per ommegaande. Dan is alles weer geregeld! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Bilbo62 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben. 
Een Ziggo-moderator komt vandaag of morgen langs in dit topic om een en ander met u te regelen, zodat u een retourdoos krijgt toegezonden en om natuurlijk te regelen dat deze SmartWifi Pods uit uw abonnement worden gehaald.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Bilbo62 van harte welkom. Goed dat je het even vraagt.

Ik maak het in orde voor je. Alle informatie volgt in de bevestigende e-mail, die krijg je per ommegaande. Dan is alles weer geregeld! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic