1
Vraag
2
Reacties
Henk1315

Level 3
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Smart Wifi pods resetten

Sinds vandaag een probleem met de drie smart wifi spots van ziggo. Ik had/heb zeer slechte wifi op willekeurige momenten en met mijn GB abo haalde ik boven soms maar 50 . vlak bij het zwarte modem kwam ik rond de 700 (dus OK)

Maar de pods vertikken het en de app ziet van alles en nog wat. Dus vandaag ziggo gebeld die het modem terugbrachten naar de fabrieksinstellin, Hierna zou ik de pods normaal kunnen installeren ofwel in het stopcontact drukken.

Doch de spot waren al bekend bij het plaatsen en toevoegen bracht verwarring. Nu is het zo ver dat overal in de app  bij "verbinding" onbekend staat. Dat de pod niet werkte kwam ik achter omdat de printer zei dat hij beter internet nodig had. Korter bij een wifi punt zetten is de opdracht.

Hoe kan ik die pods restten zodat ik helemaal opnieuw kan beginnen?

Dank voor het meedenken

Henk

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64718Posts
  • 4519Oplossingen
  • 17354Likes

Ik denk dat je SmartWifi pods bedoeld, Wifispots is een wifi signaal wat je kunt gebruiken als klant, op andere modems van Ziggo, dan je eigen modem.

 

Mogelijke oplossing:

Haal de pods uit het stopcontact en haal het modem van de stroom.

Laat het modem helemaal opstarten en duw daarna de pods weer in de stroom.

Kijk of na 15 minuten de lampjes op de pods uit zijn.

Zo ja, start dan de SmartWifi app op en kijk of alles weer in orde is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64718Posts
  • 4519Oplossingen
  • 17354Likes

Ik denk dat je SmartWifi pods bedoeld, Wifispots is een wifi signaal wat je kunt gebruiken als klant, op andere modems van Ziggo, dan je eigen modem.

 

Mogelijke oplossing:

Haal de pods uit het stopcontact en haal het modem van de stroom.

Laat het modem helemaal opstarten en duw daarna de pods weer in de stroom.

Kijk of na 15 minuten de lampjes op de pods uit zijn.

Zo ja, start dan de SmartWifi app op en kijk of alles weer in orde is.

Henk1315
Topicstarter
Level 3
  • 99Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja Bert, de wifiPods.

Het werkt zoals je omschreef. Alleen de indeling is iets veranderd. Ben ik zelf schuld.

Het modem was al eens gereset. maar ja, dat wachten...dat werd vergeten. Stom.

Dank je wel voor de snelle reactie

Henk

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64718Posts
  • 4519Oplossingen
  • 17354Likes

TOP, veel internetplezier gewenst 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic