Dit bericht is aangepast door een moderator;
Wil je je SmartWifi pods resetten? Volg dan deze stappen:
1. Haal de SmartWifi pods uit het stopcontact
2. Haal je modem 30 seconden van de stroom
3. Start je modem opnieuw op
4. Stop de SmartWifi pods in het stopcontact
5. Zijn na 15 minuten alle lampjes op de SmartWifi pods uit?
6. Zo ja, start de SmartWifi app op en controleer of je verbonden bent met de pods
Ga naar:
Uitleg lampjes
Alles over de SmartWifi app
Alles over installeren en problemen oplossen met SmartWifi pods
Ik denk dat je SmartWifi pods bedoeld, Wifispots is een wifi signaal wat je kunt gebruiken als klant, op andere modems van Ziggo, dan je eigen modem.
Mogelijke oplossing:
Haal de pods uit het stopcontact en haal het modem van de stroom.
Laat het modem helemaal opstarten en duw daarna de pods weer in de stroom.
Kijk of na 15 minuten de lampjes op de pods uit zijn.
Zo ja, start dan de SmartWifi app op en kijk of alles weer in orde is.