1
Vraag
2
Reacties
vandewoorden

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart Wifi pods: "Kan geen informatie ontvangen.."

Ik heb 2 smartwifi pods ontvangen maar installatie lukt niet, heeft waarschijnlijk te maken met reeds geïnstalleerde TPlink deco M4 boosters.

 

Ik krijg de bijgaande melding.Mijn Netwerk-SmartWifi.jpg

Hoe kan ik dit oplossen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@vandewoorden De pods en de Deco's kunnen niet samenwerken.

 

Bij de Deco's moet de wifi van het modem uitstaan voor de beste werking van de Deco's.

 

Bij de pods moet de wifi van het modem aanstaan, want de wifi van het modem is het onmisbare fundament voor het SmartWifi mesh netwerk systeem die 1 worden met de pods.

 

Het is dus of de Deco's gebruiken zonder de wifi van het modem of de pods gebruiken met de wifi van het modem.

Deze beide mesh systemen samen gebruiken werkt dus niet zonder allerlei verbindingsproblemen.

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @vandewoorden, ik zie dat @Bert je vraag al beantwoord heeft! 

 

Ik snap dat je deze informatie liever op voorhand had ontvangen, vaak is dit ook wel het geval. Mijn excuses dat dit niet aan je uitgelegd is. Ik ga de pods voor je stopzetten in ons systeem. Je krijgt hier een bevestiging van per e-mail. Omdat ze nog niet actief staan, zal dit over twee dagen zijn. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Staat de wifi aan van je modem?

Staat in de instellingen van je modem SmartWifi op ingeschakeld?

Heb je via de app de pods aan kunnen melden?

vandewoorden
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1. Wifi op modem is uitgezet dit moest bij het installeren van TP-link deco M4.

2. Kan niet in modem kijken! 

3. Pods niet kunnen aanmelden zie toegevoegde foto.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@vandewoorden De pods en de Deco's kunnen niet samenwerken.

 

Bij de Deco's moet de wifi van het modem uitstaan voor de beste werking van de Deco's.

 

Bij de pods moet de wifi van het modem aanstaan, want de wifi van het modem is het onmisbare fundament voor het SmartWifi mesh netwerk systeem die 1 worden met de pods.

 

Het is dus of de Deco's gebruiken zonder de wifi van het modem of de pods gebruiken met de wifi van het modem.

Deze beide mesh systemen samen gebruiken werkt dus niet zonder allerlei verbindingsproblemen.

vandewoorden
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt dan ga ik de pods terugsturen, misschien kan ziggo dit ook communiceren bij aanschaf pods.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @vandewoorden, ik zie dat @Bert je vraag al beantwoord heeft! 

 

Ik snap dat je deze informatie liever op voorhand had ontvangen, vaak is dit ook wel het geval. Mijn excuses dat dit niet aan je uitgelegd is. Ik ga de pods voor je stopzetten in ons systeem. Je krijgt hier een bevestiging van per e-mail. Omdat ze nog niet actief staan, zal dit over twee dagen zijn. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic