Ik heb 2 smartwifi pods ontvangen maar installatie lukt niet, heeft waarschijnlijk te maken met reeds geïnstalleerde TPlink deco M4 boosters.
Ik krijg de bijgaande melding.
Hoe kan ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@vandewoorden De pods en de Deco's kunnen niet samenwerken.
Bij de Deco's moet de wifi van het modem uitstaan voor de beste werking van de Deco's.
Bij de pods moet de wifi van het modem aanstaan, want de wifi van het modem is het onmisbare fundament voor het SmartWifi mesh netwerk systeem die 1 worden met de pods.
Het is dus of de Deco's gebruiken zonder de wifi van het modem of de pods gebruiken met de wifi van het modem.
Deze beide mesh systemen samen gebruiken werkt dus niet zonder allerlei verbindingsproblemen.
Goedemiddag @vandewoorden, ik zie dat @Bert je vraag al beantwoord heeft!
Ik snap dat je deze informatie liever op voorhand had ontvangen, vaak is dit ook wel het geval. Mijn excuses dat dit niet aan je uitgelegd is. Ik ga de pods voor je stopzetten in ons systeem. Je krijgt hier een bevestiging van per e-mail. Omdat ze nog niet actief staan, zal dit over twee dagen zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staat de wifi aan van je modem?
Staat in de instellingen van je modem SmartWifi op ingeschakeld?
Heb je via de app de pods aan kunnen melden?
1. Wifi op modem is uitgezet dit moest bij het installeren van TP-link deco M4.
2. Kan niet in modem kijken!
3. Pods niet kunnen aanmelden zie toegevoegde foto.
@vandewoorden De pods en de Deco's kunnen niet samenwerken.
Bij de Deco's moet de wifi van het modem uitstaan voor de beste werking van de Deco's.
Bij de pods moet de wifi van het modem aanstaan, want de wifi van het modem is het onmisbare fundament voor het SmartWifi mesh netwerk systeem die 1 worden met de pods.
Het is dus of de Deco's gebruiken zonder de wifi van het modem of de pods gebruiken met de wifi van het modem.
Deze beide mesh systemen samen gebruiken werkt dus niet zonder allerlei verbindingsproblemen.
Bedankt dan ga ik de pods terugsturen, misschien kan ziggo dit ook communiceren bij aanschaf pods.
Goedemiddag @vandewoorden, ik zie dat @Bert je vraag al beantwoord heeft!
Ik snap dat je deze informatie liever op voorhand had ontvangen, vaak is dit ook wel het geval. Mijn excuses dat dit niet aan je uitgelegd is. Ik ga de pods voor je stopzetten in ons systeem. Je krijgt hier een bevestiging van per e-mail. Omdat ze nog niet actief staan, zal dit over twee dagen zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.