Goedemiddag,
Graag wil ik een Smart Wifi pod laten loskoppelen. Ik heb hem overgenomen van iemand die hem gekocht (eigendom) had maar niet meer gebruikt. U heeft mij hier als eerder mee geholpen (andere pod) maar ben even aan het zoeken hoe ik de afbeelding met serienummer prive kan posten.
Gr. Dick
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.
@Dick6225 Ik heb deze voor je vrijgegeven. Deze is nu te installeren via SmartWifi App of Web. 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt het serienummer vermelden bij 'Persoonlijke opmerkingen' in je profiel, dan is het alleen voor moderators zichtbaar.
Dat was de manier inderdaad.
Ik heb het serienummer er in gezet.
Alvast bedankt voor het controleren.
Gr. Dick
@Dick6225 Ik heb deze voor je vrijgegeven. Deze is nu te installeren via SmartWifi App of Web. 🙂
Dank jullie wel wederom voor de snelle hulp.
Fijn weekend en grtz,
Dick
Goedenavond, ik heb exacte dezelfde situatie, kan ik ook gehlpen worden?
Mv.g. Bas
Done!
Thanks voor je supersnelle reactie.
Je kunt ontkoppelen morgen overdag via de chat in dit topic aanvragen.
Goedenavond,
Graag wil ik de 3 pods (eigendom) waarvan ik de serienummers in mijn profiel heb geplaatst loskoppelen/ontkoppelen. Ik heb ze zelf gebruikt en wil ze bij mijn familie gebruiken of eventueel doorverkopen.
Ik heb geen abonnement meer bij Ziggo dus gebruik ze daarom niet meer.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
M.v.g.
Dick
Zie mijn vorige reactie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.