1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Dick6225

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Smart Wifi pod loskoppelen

Goedemiddag,

Graag wil ik een Smart Wifi pod laten loskoppelen. Ik heb hem overgenomen van iemand die hem gekocht (eigendom) had maar niet meer gebruikt. U heeft mij hier als eerder mee geholpen (andere pod) maar ben even aan het zoeken hoe ik de afbeelding met serienummer prive kan posten.

Gr. Dick

Oplossingen

Wifipods overgenomen?

Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
David
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3923Posts
  • 348Oplossingen
  • 1874Likes

@Dick6225 Ik heb deze voor je vrijgegeven. Deze is nu te installeren via SmartWifi App of Web. 🙂 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34522Posts
  • 2536Oplossingen
  • 17390Likes

Je kunt het serienummer vermelden bij 'Persoonlijke opmerkingen' in je profiel, dan is het alleen voor moderators zichtbaar.

Dick6225
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat was de manier inderdaad.

Ik heb het serienummer er in gezet.

Alvast bedankt voor het controleren.

Gr. Dick

David
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3923Posts
  • 348Oplossingen
  • 1874Likes

@Dick6225 Ik heb deze voor je vrijgegeven. Deze is nu te installeren via SmartWifi App of Web. 🙂 

Dick6225
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank jullie wel wederom voor de snelle hulp.

Fijn weekend en grtz,

Dick

Bas27

Level 2
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedenavond, ik heb exacte dezelfde situatie, kan ik ook gehlpen worden?

 

Mv.g. Bas

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34522Posts
  • 2536Oplossingen
  • 17390Likes

@Bas27 Ontkoppelen is alleen mogelijk bij gekochte SmartWifi pods. Kun je het/de serienummer(s) van de SmartWifi pod(s) invullen bij 'Persoonlijke opmerkingen' in je profiel? Dan kan nagegaan worden of ontkoppelen mogelijk is.

Bas27

Level 2
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Done!

 

Thanks voor je supersnelle reactie.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34522Posts
  • 2536Oplossingen
  • 17390Likes

Je kunt ontkoppelen morgen overdag via de chat in dit topic aanvragen.

Dick6225
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedenavond,

 

Graag wil ik de 3 pods (eigendom) waarvan ik de serienummers in mijn profiel heb geplaatst loskoppelen/ontkoppelen. Ik heb ze zelf gebruikt en wil ze bij mijn familie gebruiken of eventueel doorverkopen.

Ik heb geen abonnement meer bij Ziggo dus gebruik ze daarom niet meer.

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

M.v.g.

Dick

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 34522Posts
  • 2536Oplossingen
  • 17390Likes

Zie mijn vorige reactie.