1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Wibout

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Smart Wifi pod ethernet kabel gebruiken

Hoi,

Ik heb mijn Smart Wifi pod draadloos aangesloten op mijn router (router staat beneden, Smart Wifi pod staat op zolder). Dit werkt goed. Kan ik een laptop aansluiten met de ethernet uitgang op de Smart Wifi pod en de kabel met internet gebruiken zonder dat dit invloed heeft op het WiFi signaal die de Smart Wifi pod uitstraalt?

Kan ik dus de Wifi en ethernet tegelijk gebruiken wanneer de Smart Wifi pod draadlos is verbonden met de router?

Alvast dank!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23512Likes

Ja dat kan, het duurt alleen een kleine minuut voordat de laptop hier een verbinding had.

Met een kabel aan de pod heb ik een nog snellere verbinding op mijn laptop dan via wifi.

Ik gebruikte een pod die via wifi verbonden is aan een andere pod en die is bekabeld verbonden met mijn modem.

Via wifi had ik 300 Mbit/s en bedraad 450 Mbit/s.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23512Likes

Ja dat kan, het duurt alleen een kleine minuut voordat de laptop hier een verbinding had.

Met een kabel aan de pod heb ik een nog snellere verbinding op mijn laptop dan via wifi.

Ik gebruikte een pod die via wifi verbonden is aan een andere pod en die is bekabeld verbonden met mijn modem.

Via wifi had ik 300 Mbit/s en bedraad 450 Mbit/s.

Wibout
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Bert, dank voor de snelle reactie. Dus ik zou de Wifi pod met wifi kunnen verbinden met mijn router, via wifi verbinding maken op mijn iphone, en via de ethernet uitgang verbinding maken op mijn laptop?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78745Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23512Likes

@Wibout Ja, dat kan.