Ik heb mij laten ‘verleiden’ om een nieuw abonnement te nemen bij Ziggo en daar bij hoorde de snelste modem de Sagemcom F3896LG en uiteraard de wifi boosters tp-Link Deco M4 met andere woorden overal in huis de perfecte Wifi.
Monteur van Ziggo geweest en alles aangesloten, want zo bijdehand ben ik nou ook weer niet, de wifiboosters aangesloten dus feest !, monteur bedankt dus top.
Familie blij totdat mijn dochter boven tv wou kijken en de mediabox mini ons vertelde dat er een te zwak signaal was.
Alles een beetje opgemeten kom niet hoger dan 48Mbps Modem werkt goed computer rechtstreeks verbonden 945 Mbps en 45 upload dus het signaal is goed (denk ik) help@!!
Wat kan ik doen om de juiste snel heden te halen wat mij beloofd is !!!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Fantastisch, dat is mooi nieuws!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.