Zie ook ticket: https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Wifi-Smart-App-Geen-Ziggo-account/m-p/947404#M124902
Zelfde probleem bij mij. Sinds gisteren Ziggo internet geinstalleerd. Klantenservice reageert niet via support messenger.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Bert. Bedankt voor je reactie. Ja ik had al een account aangemaakt en daarmee ingelogd.
Het probleem is inmiddels verholpen. Kennelijk een kwestie van geduld.
Wellicht een idee dat Ziggo bij de installatie informatie vermeldt dat het zo’n 24 uur kan duren alvorens je de WiFi pods kan installeren.
Groet
Jeroen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je een Mijn Ziggo aangemaakt en log je in met die inlog gegevens?
Hi Bert. Bedankt voor je reactie. Ja ik had al een account aangemaakt en daarmee ingelogd.
Het probleem is inmiddels verholpen. Kennelijk een kwestie van geduld.
Wellicht een idee dat Ziggo bij de installatie informatie vermeldt dat het zo’n 24 uur kan duren alvorens je de WiFi pods kan installeren.
Groet
Jeroen
Hey @Jeroen_vB. Super fijn dat het inmiddels gelukt is! Ik was me niet bewust van dat het even kan duren voor het werkt, maar ik ga dit zeker doorzetten om eventueel mee te nemen in de installatiehulp. Bedankt en een mooi weekend gewenst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.