1
Vraag
2
Reacties
Marie Jose

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Smart Wifi app - geen verbinding met modem

Ik heb de app geïnstalleerd en net als velen blijkbaar met mij krijg ik steeds de melding dat ik geen verbinding met het modem kan maken. Ik heb goede internet en Wifi. Modem al een aantal keren aan- en uitgezet, maar niets helpt. Verbinding maken met modem/ router is niet mogelijk. Daardoor in de app geen beweging meer te krijgen. Ik zie bij de recensies dat dit dus wel heel vaak voorkomt. Twee dagen geleden bericht gehad van Ziggo en gisteren geïnstalleerd met een teleurstellend resultaat.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21887Posts
  • 993Oplossingen
  • 6856Likes

In dit topic heeft u zelfde vraag als in het topic Smart Wifi App - Er schijnt een probleem met de verbinding te zijn 

Heb gevraagd deze naar andere topic te verplaatsen. Dan komt er hulp in dat topic.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 21887Posts
  • 993Oplossingen
  • 6856Likes

In dit topic heeft u zelfde vraag als in het topic Smart Wifi App - Er schijnt een probleem met de verbinding te zijn 

Heb gevraagd deze naar andere topic te verplaatsen. Dan komt er hulp in dat topic.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5677Posts
  • 595Oplossingen
  • 3130Likes

Hey @Marie Jose

Omdat je deze vraag ook hebt gesteld in dit topic, sluit ik deze voor je zodat het overzichtelijk blijft. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic