Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb de app geïnstalleerd en net als velen blijkbaar met mij krijg ik steeds de melding dat ik geen verbinding met het modem kan maken. Ik heb goede internet en Wifi. Modem al een aantal keren aan- en uitgezet, maar niets helpt. Verbinding maken met modem/ router is niet mogelijk. Daardoor in de app geen beweging meer te krijgen. Ik zie bij de recensies dat dit dus wel heel vaak voorkomt. Twee dagen geleden bericht gehad van Ziggo en gisteren geïnstalleerd met een teleurstellend resultaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In dit topic heeft u zelfde vraag als in het topic Smart Wifi App - Er schijnt een probleem met de verbinding te zijn
Heb gevraagd deze naar andere topic te verplaatsen. Dan komt er hulp in dat topic.
In dit topic heeft u zelfde vraag als in het topic Smart Wifi App - Er schijnt een probleem met de verbinding te zijn
Heb gevraagd deze naar andere topic te verplaatsen. Dan komt er hulp in dat topic.
Hey @Marie Jose,
Omdat je deze vraag ook hebt gesteld in dit topic, sluit ik deze voor je zodat het overzichtelijk blijft.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...