Sinds een paar dagen de smart wifi pods in gebruik. Dekking prima.
Echter heb ik nu regelmatig haperingen in de verbindingen. Hierbij valt me op dat mijn yamaha musiccast waarop in mijn Spotify stream via wifi in de woonkamer koppelt met de pod in de slaapkamer. Helemaal aan de andere kant van het huis. Gevolg haperende verbinding. Er zit ook een pod 3 meter naast de musiccast in de woonkamer.
Waarom koppelen apparaten niet met de dichtstbijzijnde pod?
Groeten Danny
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het mesh systeem verdeeld de verbindingen over de wifipunten, zodat niet 1 wifipunt alles moet verwerken, dat zou vertragen en kijkt welke snelheid waar gebruikt wordt.
Het kan een aantal dagen duren voordat het mesh systeem alles volledig heeft geïnventariseerd en verdeeld en de meest optimale verdeling is gevonden, is mijn ervaring in het afgelopen half jaar.
Ook na verplaatsen kan het weer een tijdje duren voordat alles weer optimaal werkt.
Maar als het dan werkt, blijkt het uitermate stabiel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het mesh systeem verdeeld de verbindingen over de wifipunten, zodat niet 1 wifipunt alles moet verwerken, dat zou vertragen en kijkt welke snelheid waar gebruikt wordt.
Het kan een aantal dagen duren voordat het mesh systeem alles volledig heeft geïnventariseerd en verdeeld en de meest optimale verdeling is gevonden, is mijn ervaring in het afgelopen half jaar.
Ook na verplaatsen kan het weer een tijdje duren voordat alles weer optimaal werkt.
Maar als het dan werkt, blijkt het uitermate stabiel.
Dankjewel Bert, nog even geduld hebben dus.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.