Goedemorgen allen! @Bert bedankt voor het signaleren :-).
@BasN. Wij hebben morgen een telefonische afspraak, wordt vervolgd.
@Dennis84 Ik heb jouw topic ook even bekeken en jouw pods zijn allemaal draadloos verbonden met de bekabelde pod. Heb je de bekabelde pod op vlakbij de locatie van het modem aangesloten omdat het draadloos koppelen eerst niet werkte? Dit moet inmiddels verholpen zijn en je kunt proberen om de pod draadloos te verbinden op een andere locatie, indien het nu vlakbij het modem is geinstalleerd. Haal daarvoor het modem van het stroom, en koppel de UTP kabel los van de bekabelde pod.
Het opstarten van het modem neemt +/- 4 minuten tijd in beslag.
Daarna gaat hij 1 voor 1 contact zoeken met de pods. Dit proces kan +/- 20 minuten duren. Hou er daarna ook nog rekening mee dat het nog een 15 minuten tijd kan nemen voordat de 2,4GHz frequenties omgezet worden naar 5GHz.
Pas na +/- 1 uur kun je eigenlijk de eerste conclusies trekken of het allemaal goed functioneert.
Voor wat betreft de app lees ik dat het ook inmiddels werkt, fijn! Ook dit had te maken met een inmiddels bekend probleem, wat verholpen moet zijn. In principe zou je vanaf nu ook de pods zelf kunnen koppelen :-).