1
Vraag
2
Reacties
jphotting

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Smart Wifi Pod ontkoppelen van het modem van onze oom

Goedenavond,

Van de week geprobeerd een Smart Wifi pod die wij gekregen hebben van onze oom in gebruik te nemen. Bij het scannen in de Smart wifi app krijg ik de melding dat de Wifi pod al in gebruik is en dat deze al gekoppeld is aan een ander modem.
Dit klopt. De pod is gekocht van Ziggo en aan zijn modem in Dronten gekoppeld. Hij heeft er 2 gekocht maar heeft er maar 1 nodig en in gebruik. Ik wil de pod nu gaan proberen om te kijken of de pods een vervanging kunnen zijn van mijn google wifi systeem. Doordat deze dus nog gekoppeld is aan een ander modem is dit dus niet mogelijk.

Op de Ziggo Community heb ik gelezen dat Ziggo moderators het voor je in orde kunnen maken. Ik heb daarom in mijn profiel bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het serienummer van de pod vermeld zodat de gegevens door  Ziggo medewerkers te zien zijn.

Is de Smart Wifi Pod door de moderator los te koppelen van het modem van de vorige gebruiker of moet ik hiervoor eerst weer naar Dronten ? Hoor graag jullie oplossing

Gr, John

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2862Posts
  • 235Oplossingen
  • 993Likes

@jphotting ik krijg een melding dat het ontkoppelen van de wifipod gelukt is.

Dat wil dan ook zeggen dat jij deze nu moet kunnen gebruiken. Succes, veel plezier er mee! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 20074Posts
  • 1337Oplossingen
  • 9532Likes

Een SmartWifi pod kan alleen aan een andere klant worden toegewezen als deze is gekocht. Als de pod in bruikleen is verkregen, dan kan deze niet opnieuw worden toegewezen.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2862Posts
  • 235Oplossingen
  • 993Likes

@jphotting goed dat je dit vraagt!

En zeker, als de variant een koopvariant is, dan kan ik dit regelen. Je persoonlijke opmerkingen zie ik zo 1-2-3 niet terug, dus wil je het serienummer tussen haakjes achter je huisnummer zetten, bij je profiel?

Dan vis ik deze eruit en maak één en ander in orde voor je!

jphotting
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Jacob, gedaan en alvast bedankt 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2862Posts
  • 235Oplossingen
  • 993Likes

@jphotting ik krijg een melding dat het ontkoppelen van de wifipod gelukt is.

Dat wil dan ook zeggen dat jij deze nu moet kunnen gebruiken. Succes, veel plezier er mee! 

jphotting
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

klopt helemaal @Jacob . De pod is ondertussen geactiveerd op ons netwerk. 

Bedankt voor de moeite en oplossing

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic