Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Van de week geprobeerd een Smart Wifi pod die wij gekregen hebben van onze oom in gebruik te nemen. Bij het scannen in de Smart wifi app krijg ik de melding dat de Wifi pod al in gebruik is en dat deze al gekoppeld is aan een ander modem.
Dit klopt. De pod is gekocht van Ziggo en aan zijn modem in Dronten gekoppeld. Hij heeft er 2 gekocht maar heeft er maar 1 nodig en in gebruik. Ik wil de pod nu gaan proberen om te kijken of de pods een vervanging kunnen zijn van mijn google wifi systeem. Doordat deze dus nog gekoppeld is aan een ander modem is dit dus niet mogelijk.
Op de Ziggo Community heb ik gelezen dat Ziggo moderators het voor je in orde kunnen maken. Ik heb daarom in mijn profiel bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het serienummer van de pod vermeld zodat de gegevens door Ziggo medewerkers te zien zijn.
Is de Smart Wifi Pod door de moderator los te koppelen van het modem van de vorige gebruiker of moet ik hiervoor eerst weer naar Dronten ? Hoor graag jullie oplossing
Gr, John
Opgelost! Ga naar oplossing.
@jphotting ik krijg een melding dat het ontkoppelen van de wifipod gelukt is.
Dat wil dan ook zeggen dat jij deze nu moet kunnen gebruiken. Succes, veel plezier er mee!
Een SmartWifi pod kan alleen aan een andere klant worden toegewezen als deze is gekocht. Als de pod in bruikleen is verkregen, dan kan deze niet opnieuw worden toegewezen.
@jphotting goed dat je dit vraagt!
En zeker, als de variant een koopvariant is, dan kan ik dit regelen. Je persoonlijke opmerkingen zie ik zo 1-2-3 niet terug, dus wil je het serienummer tussen haakjes achter je huisnummer zetten, bij je profiel?
Dan vis ik deze eruit en maak één en ander in orde voor je!
Hallo Jacob, gedaan en alvast bedankt
@jphotting ik krijg een melding dat het ontkoppelen van de wifipod gelukt is.
Dat wil dan ook zeggen dat jij deze nu moet kunnen gebruiken. Succes, veel plezier er mee!
klopt helemaal @Jacob . De pod is ondertussen geactiveerd op ons netwerk.
Bedankt voor de moeite en oplossing
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.