Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi,
ik heb een probleem met de app ‘smart WiFi’ krijg telkens de melding dat ik niet met de server kan verbinden. Dit is bij meerdere apparaten.
Soms helpt het om het modem 30 seconden van de stroom te halen.
Goedemiddag @Gerarddebaaij! Welkom op de Ziggo Community!
Heel jammer dat je continu een foutmelding krijgt .. Heb je de stappen van Bert al geprobeerd? Of heb je al andere stappen geprobeerd? Misschien de app verwijderd, apparaat uit en aan gezet en daarna de app weer gedownload?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...