1
Vraag
2
Reageer en help mee
Gerarddebaaij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart WiFi serverfout

Hoi, 

ik heb een probleem met de app ‘smart WiFi’ krijg telkens de melding dat ik niet met de server kan verbinden. Dit is bij meerdere apparaten. 

BD0D0B10-9094-4481-8B05-06B83985D09A.png

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59458Posts
  • 3995Oplossingen
  • 14853Likes

Soms helpt het om het modem 30 seconden van de stroom te halen.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @Gerarddebaaij! Welkom op de Ziggo Community! 

Heel jammer dat je continu een foutmelding krijgt .. Heb je de stappen van Bert al geprobeerd? Of heb je al andere stappen geprobeerd? Misschien de app verwijderd, apparaat uit en aan gezet en daarna de app weer gedownload? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.