Toes207

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Smart WiFi pods met eigen router

Heb thuis witte modem waarop WiFi uit staat en een eigen ASUS router hangen die het WiFi verkeer regelt. Nu door een verbouwing is de WiFi in de tuin zeer zwak. Kan ik de Pods in deze opstelling gebruiken of moet ik het modem van ziggo ook dan voor de WiFi gaan gebruiken?

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Robke @MysticalQ Ik begrijp dat jullie ook de WifiPods om willen ruilen naar de SmartWifi TP Link Deco's i.v.m. het gebruik van het SmartWifi modem (bridged)? Laat maar weten of dit klopt, dan regel ik dit ook voor jullie.

86 Reacties 86
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

@@MysticalIQ Ook voor jou is het nu geregeld. De Deco wifibooster komt zo snel mogelijk jouw kant op.

Voor jou zit dit toch weer een beetje anders, @Robke
Ik zie dat je 1 wifipod gratis van ons in bruikleen hebt ontvangen. Deze kan ik wel omruilen voor de Deco, maar dan enkel met de aanbieding voor de eerste 12 maanden gratis. Daarna ga je € 2,50 per maand betalen. Wanneer dit akkoord is, regel ik dit alsnog graag voor je. 

Robke

Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Thx

Robke

Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ok dat is goed 👍

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Top! Dan is het bij deze ook voor jou geregeld. De bevestiging volgt per mail.

Martijn0906

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Paul,

 

Ik heb vandaag ook mijn wifi pods ontvangen en krijg ze niet aan de praat omdat mijn modem in Bridge staat. Kan ik mijn pods ook omruilen voor smartwifi TP Link deco's? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @Martijn0906,

Uiteraard kan ik dit voor je aanpassen! Ik heb op jouw verzoek de 3 TP Link Deco (SmartWifiboosters) voor je in orde gemaakt. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je de Wifiboosters met de pakketbezorging van Post NL in huis. De WifiPods kun je kosteloos retour sturen naar onderstaande retouradres. 
Let op: bewaar het afgiftebewijs wat je ontvangt bij het retourneren v.d. WifiPods goed. Dit is je bewijs dat de spullen door jou teruggestuurd zijn. Maak eventueel een foto van het bewijs met je smartphone. 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070
5800VB Venray

Laat je weten wat jouw bevindingen zijn met de TP Link Deco M4 Wifiboosters?

Pepper010

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Hoi Paul (of een moderator dit dit leest),

 

ik zou graag net als de vraagsteller hierboven ook gebruik willen maken van de TP Link Deco M4 Wifiboosters. 
de wifipods heb ik ondertussen ook ontvangen.

alvast bedankt en zou super zijn als jullie dit voor elkaar kunnen krijgen.

 

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Pepper010

 

Ik heb het ook voor jou in orde gemaakt! Je krijgt een bevestiging per e-mail van de bestelling. 

 

Fijne jaarwisseling! 

Pepper010

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Wauw, super!

bedankt en een hele fijne jaarwisseling!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Pepper010 Jij ook de beste wensen voor 2022! Veel surfplezier gewenst met de TP Link Deco M4 Pods.

Matthijs156

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Jiri,

Ik heb ook de ziggo router in bridge modus met een eigen router. Is dit ook voor mij te regelen? Alvast bedankt

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

 

Hoi @Matthijs156

Ik heb dit voor je in orde gemaakt. De pods zijn stopgezet, hiervoor ontvang je een retourdoos met instructies. Zodra de Track&Trace van de TP Link set bekend is ontvang je die per e-mail zodat je het pakket kunt volgen 🙂

RoelantM

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi!

 

idem hier. Ook mijn eigen orbi netwerk. Kun je het ook voor mij wisselen?

 

Thnx!

Robke

Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

@Paul ik denk dat er bij mij iets fout is gegaan bij het omruilen van de WifiPods, ik had namelijk een prijsafspraak met Ziggo aangaande het verlengen van mijn contract. Nu zie ik dat die afspraak met de nieuwe betaling is komen te vervallen? Kunnen jullie dit controleren? 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Robke

Ik zie het inderdaad, die afspraak is per abuis geannuleerd. Ik laat deze opnieuw voor je toevoegen, het resultaat zie je terug op de factuur die je in februari van ons ontvangt.

RoelantM

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Rikst  ^^ 🙂

ebuising

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Ziggo,

Recent mijn contract verlengd met de nieuwe Connectbox Giga. Daarbij kreeg ik automatisch ook de smart WiFi pods toegestuurd. Maar ook voor mij geldt: ik heb een eigen router gekoppeld. Ik had dit tijdens het contact ook gemeld en er zouden Deco M4 Pods worden opgestuurd. Maar dit lijkt niet doorgekomen te zijn. Kunnen jullie dit controleren en eventueel alsnog verzorgen? Alvast bedankt.

RTVMAN

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jiri Ik heb het zelfde probleem met de PODS, zou ook graag de tp link deco ontvangen. heb het modem ook in bridge staan. (witte Ziggo modem in bridge modus en eigen router) Adres gegevens staan in mijn profiel.

 

Hoor graag of dit nog om te wisselen is.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @ebuising & @RTVMAN

Jullie zitten in hetzelfde schuitje gezien jullie beide een een Zakelijk Internet Xtra abonnement afgesloten hebben.

Bij deze abonnementen zitten de 2 Smart Wifipods standaard inbegrepen. Uiteraard heb ik bekeken of ik deze ook om kan ruilen naar een Deco, maar dit is mij niet gelukt. Deze optie bestaat niet. Heel eerlijk gezegd twijfel ik eraan of dit wel mogelijk is maar hiervoor zit ik simpelweg niet goed genoeg in de Zakelijke pakketen. Het enige wat ik jullie kan vragen is om toch even telefonisch contact op te nemen. Mijn zakelijke collega's zijn bereikbaar op 0800 0620.

RoelantM

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jiri ik zit ook in hetzelfde schuitje zeker?

 

Uitgelicht topic