Roelvanb

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart WiFi pods al toegewezen aan andere gebruiker

Hi

 

is er een manier om smart WiFi pods te resetten die via marktplaats 2 hands zijn gekocht? 
ik krijg de melding dat ze al toegewezen zijn aan een andere gebruiker. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Roelvanb

 

We kunnen deze pods helaas niet voor je toevoegen. De melding, klopt, ze horen al bij een andere gebruiker. Het zijn pods en bruikleen, ze zijn gekoppeld aan het klantnummer waarop ze oorspronkelijk zijn aangevraagd. Het spijt me. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1063Likes

Als het geen gehuurde pods zijn dan kan dat.

zijn ze zijn gehuurd dan had de vorige gebruiker het terug moeten sturen.

Zet in jouw profiel achter je naam in haakjes de serie nummers van de pods dan kan de ziggo moderator kijken of ze gehuurd of gekocht zijn.
Jouw profiel is alleen te zien/bekijken door een ziggo moderator.

 

de moderators komen in het weekend niet langs.

 

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi Roelvanb, welkom op de Community! Onze moderators zijn er maandag weer. Maar ik heb alvast een check kunnen doen bij je account.  Ik zie dat je je vraag ook via onze klantenservice hebt gesteld. Zij hebben je geprobeerd te bereiken en een voicemail ingesproken. Omdat deze pods niet via Ziggo zijn aangeschaft, kunnen wij deze niet los koppelen.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Roelvanb dat betekent dus dat u de verkoper moet zien te bereiken om uw geld terug te krijgen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Roelvanb

 

We kunnen deze pods helaas niet voor je toevoegen. De melding, klopt, ze horen al bij een andere gebruiker. Het zijn pods en bruikleen, ze zijn gekoppeld aan het klantnummer waarop ze oorspronkelijk zijn aangevraagd. Het spijt me. 

Uitgelicht topic