1
Vraag
2
Reacties
Breyten

Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart WiFi Pod afmelden

Ik wil mijn smart WiFi pod afmelden, hoe doe ik dit?

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 355Oplossingen
  • 548Likes

Goedemorgen @Breyten! Sorry voor de late reactie allereerst en dank voor het bijwerken van je profiel met jouw adresgegevens. Ik heb het verzoek tot ontkoppeling doorgestuurd naar een andere afdeling. Ik verzoek jou vriendelijk de pod waar het om gaat in een stopcontact te steken zodat hij voeding heeft. Zodra we meer weten hoor je van ons!

Bekijk in context

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2178Posts
  • 282Oplossingen
  • 697Likes

Goedemiddag @Breyten, beter laat dan nooit! Ik zie dat het allemaal moet werken, is dit ook het geval? 

Bekijk in context

21 Reacties 21
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57747Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14107Likes

Wil je die terug sturen naar Ziggo of alleen maar afmelden op je eigen modem?

Breyten
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen afmelden op eigen Modem.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57747Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14107Likes

Dat kun je (nog) niet zelf, dat moet Ziggo voor je doen.

Als het een pod in bruikleen is, dan moet die pod retour naar Ziggo, als het een gekochte is, dan kun je ermee doen wat je wilt.

Breyten
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik dat het beste doen? Bellen naar ziggo?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57747Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14107Likes

Bellen of chatten of op een Ziggo moderator wachten die hier langs gaan komen.

Contact | Klantenservice | Ziggo

Bert_0-1656268628146.png

 

Breyten
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo is niet te bereiken, zowel via telefoon als via chat niet..

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57747Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14107Likes

Dan wordt het hier wachten tot een Ziggo moderator hier langs komt in dit topic.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2178Posts
  • 282Oplossingen
  • 697Likes

Hallo @Breyten, wat lastig dat je er niet uitkomt met het contact opnemen. We zijn inmiddels een aantal dagen verder en ik ben benieuwd of het inmiddels al gelukt is? Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik je vragen om je postcode en huisnummer toe te voegen aan je Ziggo Community profiel? Tevens wil ik je vragen of je het serienummer van de pod, tussenhaakjes achter je postcode te zetten. Daarmee kan ik je verder helpen!  

Breyten
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Lotte,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb het serienummer achter mijn postcode vermeld. 

Hoor graag van je. Alvast dank.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2834Posts
  • 474Oplossingen
  • 545Likes

Bedankt voor de gevraagde gegevens @Breyten. Al kom ik op dat adres eerlijk gezegd geen actief abonnement meer tegen. Mag ik vragen waarom je de pod wil ontkoppelen? En heb je de pod destijds van ons gekocht of gehuurd?

Breyten
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt abonnement is opgezegd. Ik heb deze pod gekocht, dus wil deze nu graag aanmelden bij mijn ouders thuis.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2834Posts
  • 474Oplossingen
  • 545Likes

Aha, zo'n idee had ik inderdaad al. Het efficiënts is dan om dit via het account van je ouders te regelen. Kun je het adres van hen tussen haakjes in je Community-profiel zetten en hier een reactie plaatsen? Dan gaan we hier net als in dit topic mee aan de slag. 

Breyten
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het adres in mijn profiel vermeld. Kun je me laten weten als het gelukt is?

 

alvast bedankt

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 355Oplossingen
  • 548Likes

Dag @Breyten! Dankjewel voor het aanvullen van die gegevens. Mijn collega Erik P is vergeten jouw oude klantnummer te noteren vrees ik en die hebben we nog nodig. Zou je je profiel nog eenmaal kunnen aanvullen met jouw oude klantnummer en/of adresgegevens. De gegevens van je ouders en het serienummer van de pod heb ik hier genoteerd. 

Alvast bedankt! 

Breyten
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Erik,

 

ik heb mijn adres in mijn gegevens gezet.

Breyten
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is de status?

Breyten
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het overzetten gelukt?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57747Posts
  • 3850Oplossingen
  • 14107Likes

@Breyten Ik vermoed dat de moderators naar huis zijn en zij morgen weer terug zijn.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 355Oplossingen
  • 548Likes

Goedemorgen @Breyten! Sorry voor de late reactie allereerst en dank voor het bijwerken van je profiel met jouw adresgegevens. Ik heb het verzoek tot ontkoppeling doorgestuurd naar een andere afdeling. Ik verzoek jou vriendelijk de pod waar het om gaat in een stopcontact te steken zodat hij voeding heeft. Zodra we meer weten hoor je van ons!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.