Ik gebruik een online boekhoudprogramma. Ik produceer daauit een overzicht van te betalen facturen. Bij het gebruik van Internetbankieren blijkt het boekhoudprogramma alle contact te hebben verloren. Ik vraag mij af of de Ziggo virusscanner bepaalde poorten afsluit bij het internetbankieren (en zo ja welke). Wie is hiermee bekend?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @arnor,
Wat een gekke situatie! Voor zover bij mij bekend worden en niet specifieke poorten gesloten waardoor die niet mogelijk is. Ook met Safe Online zou je gewoon probleemloos gebruik moeten kunnen maken van het internetbankieren.
Als je Safe Online uitschakelt lukt het dan wel zonder problemen? En zou je nog wat meer informatie omtrent de situatie door kunnen geven. Bijvoorbeeld of er ook foutmeldingen naar boven komen? Sinds wanneer deze problemen spelen?
Hoe meer informatie hoe beter ik en mede-users met je mee kunnen denken! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.