1
Vraag
2
Reacties
Kim2

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slechte wifi

Hallo, 

Wij hebben al geruime tijd een zeer slechte WiFi verbinding en ook vaak helemaal geen WiFi verbinding.

Alle stappen om het probleem te verhelpen al doorlopen maar dit heeft niet geholpen.

Onze modem is inmiddels al weer aardig wat jaren oud, komen wij in aanmerking voor een nieuwe?

 

Groet,

Kim 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Geregeld @Kim2

 

Binnen 3 werkdagen wordt jouw nieuwe modem door PostNL bij je thuisbezorgd ( afhankelijk van de drukte bij PostNL )

Je ontvangt zo spoedig mogelijk een e-mail ter bevestiging en met Track&Trace code om de zending te volgen.

Het bestaande modem is dermate verouderd dat we deze niet retour willen. Je kan deze inleveren bij de Milieustraat 🙂

 

Goed weekend gewenst!

Bekijk in context

6 Reacties 6
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 9709Posts
  • 571Oplossingen
  • 3526Likes

In je profiel staat vermeld dat je Mediabox XL als modemrouter gebruikt, klopt dat? Een nieuwe/losse modemrouter (Connect Box, thans SmartWifi modem) kan worden toegestuurd door Ziggo.

 

Mogelijk moet er meer vervangen worden:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Kim2
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kabels etc zitten achter de tv kast, deze is zo ontzettend zwaar die krijg ik niet van z’n plek.

Ik heb inderdaad de mediabox xl en daarnaast die router van cisco, als ik deze loskoppel heb ik geen internet dus loopt niet via de mediabox.

tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 9709Posts
  • 571Oplossingen
  • 3526Likes

Vermoedelijk gaat het om een EPC3925/3928?

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuwe modemrouter toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2050Posts
  • 200Oplossingen
  • 374Likes

Hi @Kim2!

 

Erg jammer dat je internet verbinding niet lekker mee werkt 😞 Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat inderdaad een oud modem hebt. Deze wil ik graag omruilen voor een nieuwe. 
Mocht je dat goed vinden,dan hoor ik het graag, zodat ik het in orde kan maken! 

Kim2
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Maud,

 

Heel graag!

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Geregeld @Kim2

 

Binnen 3 werkdagen wordt jouw nieuwe modem door PostNL bij je thuisbezorgd ( afhankelijk van de drukte bij PostNL )

Je ontvangt zo spoedig mogelijk een e-mail ter bevestiging en met Track&Trace code om de zending te volgen.

Het bestaande modem is dermate verouderd dat we deze niet retour willen. Je kan deze inleveren bij de Milieustraat 🙂

 

Goed weekend gewenst!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic