Verwijderd account
Niet van toepassing

Slechte wifi - verbinding valt steeds weg

Hallo,ik heb een wifi booster in stopcontact in de keuken vlak bij de tuin.

Nu is de wifi op de telefoons wel stabiel,maar op lenovo tablet valt ie steeds weg,dan krijg ik een melding van er iets te vol is??

18 Reacties 18
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Wifi in de tuin is dus slecht op tablet

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@Verwijderd account Wat jammer dat de verbinding met de wifibooster via je tablet niet goed werkt! Welk Lenovo tablet is dit en is het mogelijk om de preciese melding die je krijgt door te geven? Valt de verbinding ook steeds weg als je verbonden bent via het modem? Ik hoor het graag! 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Lenovo tab 10 en wifi valt tussentijds ook uit

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Accespoint te vol

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@Verwijderd account Die melding kan komen doordat er onvoldoende bandbreedte is om alle apparatuur die verbonden is met het Accesspoint goed verbonden te houden. Dat is een gekke melding aangezien er zo te lezen niet heel veel apparatuur mee verbonden is. Zou het mogelijk zijn om te controleren hoe de verbinding werkt als je even alleen je tablet er mee verbindt? Mocht dat niet helpen, zou je even beide adapters een minuutje van de stroom kunnen halen? Ik zie trouwens ook dat je als het goed is test apparatuur hebt ontvangen. Gebruik je dit in combinatie met je wifi-booster via stopcontact? Ik hoor graag je bevindingen! 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Testapparatuur heb ik geanuleerd en alleen de tablet erop is goed,geen uitval

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@Verwijderd account Goed om te horen dat de testapparatuur niet is gekoppeld. Dat je tablet het wel goed doet zonder dat andere apparatuur is gekoppeld geeft me wel wat meer reden om te geloven dat de booster in dit geval het niet goed aan kan. Kan je voor mij even de verbindingsstatus controleren? Dat is het huisje op de adapter. Heb je hetzelfde probleem ook als je verbonden bent via het modem of alleen via de booster? 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Huisje is groen

2Ghz is geel

5 Ghz is blauw

Heb het alleen op booster,binnen bij modem geen probleem.

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@Verwijderd account Top, dank je wel! In dat geval ligt het echt bij de booster. Je zou kunnen proberen beide adapters eens los te koppelen en weer te verbinden, en om dan even aan te kijken of dat een verschil maakt. Mocht dat niet werken moeten we misschien een ander type wifi booster overwegen, want deze functioneert niet optimaal. Heb je dit probleem al sinds het begin of is dit later begonnen? 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Heb ze eruit en erin gedaan,maar blijft zwak.

Het is van de laatste tijd.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

P.s.Voor in de tuin is het goed,maar dat is vlak bij connectbox.

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@Verwijderd account Ai, jammer dat het niet heeft geholpen! Ik zat even te kijken voor je maar ik kan helaas deze niet omruilen omdat hij niet in het pakket staat. Ik denk dan toch dat we een andere wifi booster moeten overwegen sinds deze niet meer goed functioneert. Deze boosters zijn ook een stuk stabieler en hebben een beter bereik. Ik hoor graag wat je hier van vindt! 

 

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Als het maar niks kost?

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Heb deze 2 voorheen uit coulance van ziggo gekregen

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Goedemorgen Marijn,hoop dat jij ook uit of als coulance die wifi dingen kan aanbieden,we zijn per slot van rekening al vanaf het bigin klant van ziggo?

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Sorry,begin

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@Verwijderd account Goedemorgen! Ik heb je als het goed is een privé bericht gestuurd, heb je deze niet ontvangen? 😞 Ik hoor het graag, anders moet ik het even opnieuw proberen voor je. 

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 152Likes

@Verwijderd account Bedankt voor het beantwoorden van mijn PB! Als je ze hebt ontvangen en even hebt kunnen uitproberen, kan je even doorgeven of je hetzelfde probleem nog ervaart? Ik ben benieuwd! 

Uitgelicht topic