1
Vraag
2
Reacties
angelineleonore

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte modem

Ik heb nu al meer dan 10 jaar dezelfde modem en dat is de UBEE EVW3200. Ik heb steeds vaker het probleem dat het internet weg valt en dat ik hierdoor bijna iedere dag hem moet resetten. Ook daarnaast is de verbinding niet snel genoeg om soms video's in HD te kunnen kijken terwijl we wel betalen voor een goede verbinding. En daarnaast met het thuis werken er ook last van heb tijdens meetings. Is hier een oplossing voor mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @angelineleonore, vooruitlopend op die gevraagde foto's stuur ik je alvast kosteloos het volgende toe:

- Een gratis nieuw modem

- Een gratis splitter

- Een gratis nieuwe modem kabel

Bekijk in context

5 Reacties 5
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30122Posts
  • 2089Oplossingen
  • 15098Likes

De EVW3200 is verouderd, je kunt kosteloos een nieuw modem (Connect Box) aanvragen via een moderator (medewerk(st)er van Ziggo, komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic). Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Vermoedelijk is de coaxinstallatie ook (gedeeltelijk) aan vervanging toe:

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer), splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling?

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 637Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @angelineleonore, welkom op de Community! 

Wanneer het modem wat op leeftijd begint te raken, kan het goed zijn dat deze wat ouderdom kwaaltjes krijgt. Als ik je berichtje zo lees, ben je wel aan een nieuw modem toe. Om er zeker van te zijn dat een nieuw modem straks goed aangesloten kan worden, zou ik je willen vragen om wat foto's te sturen van je hoofdaansluiting van Ziggo en de aansluiting van het modem zoals deze nu is. We weten dan zeker dat een nieuw modem je gaat helpen of dat er meer nodig is ;-). 

Ik zie je terugkoppeling graag verschijnen! 

angelineleonore
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zie bijgaande foto

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30122Posts
  • 2089Oplossingen
  • 15098Likes

Is dit de enige contactdoos op de begane grond c.q. is er geen groene kabel en/of contactdoos zichtbaar in de meterkast?

Als deze contactdoos het AOP is, dan is deze aan vervanging toe.

Zou je ook een of meerdere foto’s willen plaatsen van splitter(s), versterker (indien aanwezig) en bekabeling? Naast een nieuw modem kan @Marije of een andere moderator je sowieso een nieuwe splitter en modemkabel toesturen (kosteloos), dan is dat i.i.g. op orde.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @angelineleonore, vooruitlopend op die gevraagde foto's stuur ik je alvast kosteloos het volgende toe:

- Een gratis nieuw modem

- Een gratis splitter

- Een gratis nieuwe modem kabel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic