Dream

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte Wifi verbinding

Goedemiddag,

Ik kamp nu al een enkele maanden met slechte wifi verbinding, het valt constant uit en dit is al maanden gaande.

Ben constant bezig met de modem uit te schakelen en in te schakel, om weer verbinding te krijgen wat niet altijd lukt.

Zit ook vaker op mijn 4G dan op de Ziggo Wifi!

 

Heb al meerdere malen contact gehad met de klantenservice zonder resultaat!

Ik heb het vermoeden dat het aan mijn modem ligt.

Wellicht ook een verouderd model?

Betreft modem type TC7210.Z van Technicolor.

 

Alvast bedankt

 

Groetjes

 

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemorgen @Dream! Welkom op de Ziggo Community! 

Heel jammer om te lezen dat je al enkele maanden problemen hebt met je wifi. Kun je eens reageren op Bert? 🙂 Dan kunnen we je verder helpen.

Uitgelicht topic