Van alles geprobeerd, we resetten nu dagelijks meerdere keren ons modem, gaat het weer even goed maar het blijft aan modderen. Ons modem is nog uit een ander tijdperk er is al een keer aangeboden deze te vervangen, maar uiteindelijk niets meer gehoord.
Kunnen wij een nieuw modem ontvangen?
vriendelijke groeten,
Paul Muller
Opgelost! Ga naar oplossing.
Modem ontvangen… en aangesloten! Lijkt goed te werken nu. Moeren thuis werken kijken of dat ook beter gaat.
voor nu dank voor de snelle oplossing.
vriendelijke groet,
Paul Muller
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je een oud modem hebt, is het vrijwel zeker dat er ook oude aansluitmaterialen aanwezig zijn.
Is dit alleen een splitter en een kabel, dan kunnen deze gratis meegestuurd worden.
Is dit ook een niet hedendaags eerste aansluitpunt, dan kan gekeken worden of die gratis door een monteur vernieuwd moet worden.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Dan kan gekeken worden wat er gratis vervangen moet worden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @PaulM57
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Het resetten van je modem hoort zeker geen dagelijkse kost te zijn. Ik ben dan ook blij dat je even aan de bel trekt! Zoals je zelf al aangeeft beschik je inderdaad over een ouder type modem (Cisco EPC 3925). Dit betreft geen dual-band modem en in geval van problemen ruilen wij deze kosteloos om naar een Connectbox.
Bij deze wil ik je laten weten dat ik dan ook een nieuw modem voor je op de post heb gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. Laat je ons weten hoe het gaat als je het nieuwe modem hebt ontvangen en aangesloten? Mocht het dan namelijk nog niet helemaal naar wens werken, dan kunnen we altijd nog een monteur inplannen om jouw hoofdaansluiting te vervangen. 🙂
Modem ontvangen… en aangesloten! Lijkt goed te werken nu. Moeren thuis werken kijken of dat ook beter gaat.
voor nu dank voor de snelle oplossing.
vriendelijke groet,
Paul Muller
Super dat je het modem al zo snel hebt ontvangen @PaulM57. De eerste geluiden zijn positief, dat is fijn! Hopelijk zien we nog zo'n positieve update tegemoet als je de verbinding hebt getest tijdens het thuiswerken 🙂
Hele week gewerkt zonder problemen. We zijn er blij mee.
ik wil hem nu ophangen en kom er achter dat de ophangbeugel er niet bij zit, kan ik die nog ontvangen of misschien ophalen in de Vodafone winkel inPurmerend?
Hele week gewerkt zonder problemen. We zijn er blij mee.
ik wil hem nu ophangen en kom er achter dat de ophangbeugel er niet bij zit, kan ik die nog ontvangen of misschien ophalen in de Vodafone winkel inPurmerend?
Zeker kan ik je nog een ophangbeugel nasturen @PaulM57. Bij deze heb ik hem voor je op de post gedaan. Binnen enkele werkdagen wordt deze door Post NL kosteloos bezorgd 🙂
Top!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.