Wifi werkt slecht met de ubee evw320b lees hier meer over is daar wat aan te doen gr andre
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom hier op de Ziggo Community, @Andre29
Duidelijker kun je het niet maken, zoals @Bert al aangeeft. Dit modem is al wat ouder en gaan we dan ook vervangen.
Toch zit het mij nog niet helemaal lekker omdat je op de foto een rechtstreekse verbinding van het AOP naar het modem ziet, maar wanneer ik het modem nu uitlees, ik iets heel anders zie. Het signaal op het modem komt
1: Veel te zwak binnen
2: Wordt mega verstoord.
Wanneer ik je nu alleen een nieuw modem stuur, ben je niet geholpen en blijft je problemen ervaren. Kun je nogmaals foto's delen van hoe je het nu aangesloten hebt zitten?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogelijk moet die vervangen worden.
Mogelijk moeten de aansluitmaterialen ook vervangen worden.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Dan kunnen, indien nodig, de juiste aansluitmaterialen meegestuurd worden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Dat is duidelijk.🙂
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Welkom hier op de Ziggo Community, @Andre29
Duidelijker kun je het niet maken, zoals @Bert al aangeeft. Dit modem is al wat ouder en gaan we dan ook vervangen.
Toch zit het mij nog niet helemaal lekker omdat je op de foto een rechtstreekse verbinding van het AOP naar het modem ziet, maar wanneer ik het modem nu uitlees, ik iets heel anders zie. Het signaal op het modem komt
1: Veel te zwak binnen
2: Wordt mega verstoord.
Wanneer ik je nu alleen een nieuw modem stuur, ben je niet geholpen en blijft je problemen ervaren. Kun je nogmaals foto's delen van hoe je het nu aangesloten hebt zitten?
Haha! Helemaal helder, @Andre29
Het nieuwe modem en een nieuwe kabel komen zo snel mogelijk jouw kant op.
Ik zie dat je net een Mediabox Next besteld hebt. Super tof!
Zodra deze binnen is, mag je hem installeren. Pas daarna volgt de nieuwe kabel (+ splitter)
Het nieuwe modem komt waarschijnlijk wel meteen die kant op.
Laat je zodra je alles binnen en aangesloten hebt, het signaal weer even controleren?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.