Opgelost! Ga naar oplossing.
Hai @Johan 62,
Ik heb je nieuwe materialen toegestuurd een weekje geleden, hoe staat het er nu voor?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Zo goed
OK, duidelijk, dit is verouderd materiaal wat gratis vervangen wordt door Ziggo.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hallo @Johan 62
Je hebt even op mij moeten wachten, maar toen was daar eindelijk hulp Johan. Ik zie inderdaad dat je een zeer oude splitter van ons hebt. Deze stampt zelfs nog uit het oude UPC tijdperk, echt een oudje dus.
Ik heb een gratis pakketje naar je toegestuurd met nieuwe materialen, kun jij thuis aan de slag met het vervangen van de spulletjes.
Mocht je daarna nog vragen hebben, laat het gerust aan ons weten.
Hai @Johan 62,
Ik heb je nieuwe materialen toegestuurd een weekje geleden, hoe staat het er nu voor?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.