Vraag
Reacties
Oplossing
Johan 62
Level 4

Slecht internet installatie lampje blijft knipperen

 
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Hai @Johan 62,

 

Ik heb je nieuwe materialen toegestuurd een weekje geleden, hoe staat het er nu voor?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

0 Kudos
Johan 62
Level 4
Topicstarter
 
0 Kudos
Johan 62
Level 4
Topicstarter

Zo goed

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

OK, duidelijk, dit is verouderd materiaal wat gratis vervangen wordt door Ziggo.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Johan 62

Je hebt even op mij moeten wachten, maar toen was daar eindelijk hulp Johan. Ik zie inderdaad dat je een zeer oude splitter van ons hebt. Deze stampt zelfs nog uit het oude UPC tijdperk, echt een oudje dus.
Ik heb een gratis pakketje naar je toegestuurd met nieuwe materialen, kun jij thuis aan de slag met het vervangen van de spulletjes.

Mocht je daarna nog vragen hebben, laat het gerust aan ons weten.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Hai @Johan 62,

 

Ik heb je nieuwe materialen toegestuurd een weekje geleden, hoe staat het er nu voor?