Hallo community,
Ik woon in een relatief klein appartement. Toch reikt het signaal van de wifi niet verder dan de woonkamer. Al meteen bij een aangrenzende kamer is het signaal erbarmelijk slecht. Volgens mij is het modem redelijk oud (Ubee 3200 EVW), kan dat de oorzaak zijn? Verschaft Ziggo dan een vervangend apparaat en wat zijn de kosten daarvan? Alvast bedankt voor de reactie(s)!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@MirXdani Ik heb een afspraak met een monteur voor je geregeld op maandag 29 november 2021 tussen 12 uur en 18 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Neem voor het monteursbezoek de richtlijnen m.b.t. de Coronamaatregelen door. Zo houden wij het monteursbezoek voor iedereen veilig. Laat je weten wat je bevindingen zijn na het monteursbezoek?
@Paul Dankjewel Paul!
@MirXdani Heel graag gedaan! 😉
@Paul Ik lees nu net in de email hoeveel kosten er aan verbonden zijn om een monteur te laten komen. Dat gaat me echt te ver. Ik betaal al bijna €80,00 per maand, dan vind ik dit tarief voor een service-handeling t.a.v. een trouwe klant (betaal bijna 20 jaar lang aan Ziggo) echt veel te hoog. Dat kan en wil ik niet betalen, sorry.
Ik schat dat ik door de jaren heen al ruim €15.000,00 aan abonnementskosten betaald heb. Dan ga ik nu niet voor een monteur betalen waarvan ik het uiteindelijke bedrag niet eens weet (aangezien dit na het eerste half uur á €40,00 ook nog eens €15,00 per kwartier langer gaat kosten en ik niet weet hoe lang de monteur nodig heeft).
@MirXdani Lees de mail nog eens goed door, ik vermoed dat het volgende er staat.
Werk en kosten
Voor het vaste bedrag van € 50 bent u zeker van een oplossing. Al het nodige werk en materiaal zijn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, apparatuur die u van ons leent of aan het eerste aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rekening.
@MirXdani Zojuist heb ik je even een privebericht gestuurd. Zou je daarop willen reageren?
Dankjewel!
Het probleem is verholpen. Dank allemaal!
@MirXdani Hartelijk dank voor je terugkoppeling! We zijn blij dat het probleem is opgelost. Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?
@MirXdani Hartelijk dank voor je terugkoppeling per privebericht! Fijn om te lezen dat het probleem verholpen is na het bezoek van de monteur. Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?
Nog een prettige dag gewenst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.