Vraag
Reacties
Oplossing
MirXdani
Level 3

Slecht WiFi signaal

Hallo community,

 

Ik woon in een relatief klein appartement. Toch reikt het signaal van de wifi niet verder dan de woonkamer. Al meteen bij een aangrenzende kamer is het signaal erbarmelijk slecht. Volgens mij is het modem redelijk oud (Ubee 3200 EVW), kan dat de oorzaak zijn? Verschaft Ziggo dan een vervangend apparaat en wat zijn de kosten daarvan? Alvast bedankt voor de reactie(s)!

0 Kudos
Oplossing
29 Reacties 29
Meldingen
Aan Uit
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@MirXdani Ik heb een afspraak met een monteur voor je geregeld op maandag 29 november 2021 tussen 12 uur en 18 uur. Mocht het op deze datum niet schikken dan is de afspraak te wijzigen via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. Neem voor het monteursbezoek de richtlijnen m.b.t. de Coronamaatregelen door. Zo houden wij het monteursbezoek voor iedereen veilig. Laat je weten wat je bevindingen zijn na het monteursbezoek?

0 Kudos
MirXdani
Level 3
Topicstarter

@Paul Dankjewel Paul!

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@MirXdani Heel graag gedaan! 😉

0 Kudos
MirXdani
Level 3
Topicstarter

@Paul Ik lees nu net in de email hoeveel kosten er aan verbonden zijn om een monteur te laten komen. Dat gaat me echt te ver. Ik betaal al bijna €80,00 per maand, dan vind ik dit tarief voor een service-handeling t.a.v. een trouwe klant (betaal bijna 20 jaar lang aan Ziggo) echt veel te hoog. Dat kan en wil ik niet betalen, sorry.

 

Ik schat dat ik door de jaren heen al ruim €15.000,00 aan abonnementskosten betaald heb. Dan ga ik nu niet voor een monteur betalen waarvan ik het uiteindelijke bedrag niet eens weet (aangezien dit na het eerste half uur á €40,00 ook nog eens €15,00 per kwartier langer gaat kosten en ik niet weet hoe lang de monteur nodig heeft).  

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@MirXdani Lees de mail nog eens goed door, ik vermoed dat het volgende er staat.

 

Werk en kosten
Voor het vaste bedrag van € 50 bent u zeker van een oplossing. Al het nodige werk en materiaal zijn inbegrepen, ook de voorrijkosten. De reparaties aan het Ziggo netwerk, apparatuur die u van ons leent of aan het eerste aansluitpunt in huis zijn natuurlijk altijd voor onze rekening.

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@MirXdani Zojuist heb ik je even een privebericht gestuurd. Zou je daarop willen reageren?

0 Kudos
MirXdani
Level 3
Topicstarter

Dankjewel!

MirXdani
Level 3
Topicstarter

Het probleem is verholpen. Dank allemaal!

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@MirXdani Hartelijk dank voor je terugkoppeling! We zijn blij dat het probleem is opgelost. Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@MirXdani Hartelijk dank voor je terugkoppeling per privebericht! Fijn om te lezen dat het probleem verholpen is na het bezoek van de monteur. Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?
Nog een prettige dag gewenst!