WTF????????????????????????????????????
Omdat de afspraak met de Ziggo monteur vandaag nog tot gisteren 22:00 uur afgezegd kon worden, gisteren nog even een testje gedaan. Resultaat:
http://www.dslreports.com/speedtest/40066681
Conclusie, laat maar komen die man.
Vandaag voor de zekerheid nog een test gedaan en:
http://www.dslreports.com/speedtest/40096162
????????????????????????????????????
Kan niet denk ik, dus nog een paar keer:
http://www.dslreports.com/speedtest/40096191
http://www.dslreports.com/speedtest/40096293
Schiet mij maar lek, probleem blijkbaar opgelost maar waarom???????????
Voor wie interesse heeft, de huidige modemwaardes:



Laatste meldingen uit de log:

Wie het weet mag het zeggen........................................
Ik vrees alleen dat de goede man voor niks komt en Ziggo mij 50 piek uit mijn beurs trekt.....
Van de ene kant ben ik happy dat het weer als vanouds werkt, van de andere kant hou ik niet zo van storingen die spontaan optreden en spontaan ook weer over zijn.
En voor de goede orde,hier is niets maar dan ook helemaal niets gewijzigd......
Vindt in de log alleen die loss of sync meldingen vreemd. Heb ik alleen gezien toen ik zelf een keer de stekker er uit trok om die Ziggo splitter er eens tussenuit te halen. Heeft iemand bij Ziggo wellicht gezien dat er wat kabels verkeerd zaten en de boel recht getrokken?
Zie hierbuiten wel een clubje grondwerkers bezig met het leggen van een oranje mantelkabel............Oranje is fiber dacht ik.......