1
Vraag
2
Reacties
RenzoZ

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds vandaag traag internet - download 2 Mbps

Sinds vanavond ondervinden wij enorme trage internetverbinding. 

De snelheid voor download zou 350Mbps moeten zijn, hij komt niet hoger dan 2 Mbps!!!!

Terwijl de upload 35 Mbps moet zijn en ook is...

 

Uiteraard, router opnieuw opgestart en alles weer draaiende, maar probleem blijft...

 

Dit is geen werken zo.... 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@RenzoZ Een Ziggo moderator zal morgen je naam wijzigen, alleen Ziggo medewerkers mogen Ziggo in, voor of achter hun naam hebben.

 

Mogelijk heb je @tobiastheebe zijn vraag over het hoofd gezien.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Bekijk in context

8 Reacties 8
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?

RenzoZ
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ze zijn er blijkbaar wakker geschud... de snelheid ligt nu op 20 Mbps... we zijn er nog niet....

RenzoZ
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Download zit nu op 60 Mbps

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@RenzoZ Een Ziggo moderator zal morgen je naam wijzigen, alleen Ziggo medewerkers mogen Ziggo in, voor of achter hun naam hebben.

 

Mogelijk heb je @tobiastheebe zijn vraag over het hoofd gezien.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

RenzoZ
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Bert, ik ga dat morgen oppakken.

Helaas zit hij nu weer onder de 1 Mbps... ik word er gek van

RenzoZ
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En nu zit ik te kijken en zit hij op 347... Wat is hier aan de hand...

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Zonder de gevraagde gegevens hebben wij als medeklanten ook geen idee.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@RenzoZiggo je hebt gelijk, met dergelijke waarden is het lastig om fatsoenlijk te werken. Mee eens. Vaak volstaat het al met enkele vrij eenvoudige handelingen om je signaal even een oppepper te geven. Kan je daarom de gevraagde gegevens van @Bert aanvullen?

Daarnaast ben ik ook benieuw naar:

- ervaar je dit op al je apparaten? Zowel de bekabelde- als draadloos verbonden apparaten?
- gebruik je tussen je modem en de apparaten nog versterkers, boosters of accespoints?
- wat ervaar je als je bijvoorbeeld een laptop bekabeld aansluit op je modem, met daarop (je laptop) ook echt de wifi ''uit''. Is het dan wel goed?

We horen het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic