Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
RenzoZ
Level 1

Sinds vandaag traag internet - download 2 Mbps

Sinds vanavond ondervinden wij enorme trage internetverbinding. 

De snelheid voor download zou 350Mbps moeten zijn, hij komt niet hoger dan 2 Mbps!!!!

Terwijl de upload 35 Mbps moet zijn en ook is...

 

Uiteraard, router opnieuw opgestart en alles weer draaiende, maar probleem blijft...

 

Dit is geen werken zo.... 

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@RenzoZ Een Ziggo moderator zal morgen je naam wijzigen, alleen Ziggo medewerkers mogen Ziggo in, voor of achter hun naam hebben.

 

Mogelijk heb je @tobiastheebe zijn vraag over het hoofd gezien.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Bekijk in context

Ga naar reactie
8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?

0 Kudos
RenzoZ
Level 1
Topicstarter

Ze zijn er blijkbaar wakker geschud... de snelheid ligt nu op 20 Mbps... we zijn er nog niet....

0 Kudos
RenzoZ
Level 1
Topicstarter

Download zit nu op 60 Mbps

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@RenzoZ Een Ziggo moderator zal morgen je naam wijzigen, alleen Ziggo medewerkers mogen Ziggo in, voor of achter hun naam hebben.

 

Mogelijk heb je @tobiastheebe zijn vraag over het hoofd gezien.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Ga naar reactie
RenzoZ
Level 1
Topicstarter

Dank je Bert, ik ga dat morgen oppakken.

Helaas zit hij nu weer onder de 1 Mbps... ik word er gek van

RenzoZ
Level 1
Topicstarter

En nu zit ik te kijken en zit hij op 347... Wat is hier aan de hand...

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Zonder de gevraagde gegevens hebben wij als medeklanten ook geen idee.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@RenzoZiggo je hebt gelijk, met dergelijke waarden is het lastig om fatsoenlijk te werken. Mee eens. Vaak volstaat het al met enkele vrij eenvoudige handelingen om je signaal even een oppepper te geven. Kan je daarom de gevraagde gegevens van @Bert aanvullen?

Daarnaast ben ik ook benieuw naar:

- ervaar je dit op al je apparaten? Zowel de bekabelde- als draadloos verbonden apparaten?
- gebruik je tussen je modem en de apparaten nog versterkers, boosters of accespoints?
- wat ervaar je als je bijvoorbeeld een laptop bekabeld aansluit op je modem, met daarop (je laptop) ook echt de wifi ''uit''. Is het dan wel goed?

We horen het graag!