Sinds vanavond ondervinden wij enorme trage internetverbinding.
De snelheid voor download zou 350Mbps moeten zijn, hij komt niet hoger dan 2 Mbps!!!!
Terwijl de upload 35 Mbps moet zijn en ook is...
Uiteraard, router opnieuw opgestart en alles weer draaiende, maar probleem blijft...
Dit is geen werken zo....
Opgelost! Ga naar oplossing.
@RenzoZ Een Ziggo moderator zal morgen je naam wijzigen, alleen Ziggo medewerkers mogen Ziggo in, voor of achter hun naam hebben.
Mogelijk heb je @tobiastheebe zijn vraag over het hoofd gezien.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?
Ze zijn er blijkbaar wakker geschud... de snelheid ligt nu op 20 Mbps... we zijn er nog niet....
Download zit nu op 60 Mbps
@RenzoZ Een Ziggo moderator zal morgen je naam wijzigen, alleen Ziggo medewerkers mogen Ziggo in, voor of achter hun naam hebben.
Mogelijk heb je @tobiastheebe zijn vraag over het hoofd gezien.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Dank je Bert, ik ga dat morgen oppakken.
Helaas zit hij nu weer onder de 1 Mbps... ik word er gek van
En nu zit ik te kijken en zit hij op 347... Wat is hier aan de hand...
Zonder de gevraagde gegevens hebben wij als medeklanten ook geen idee.
@RenzoZiggo je hebt gelijk, met dergelijke waarden is het lastig om fatsoenlijk te werken. Mee eens. Vaak volstaat het al met enkele vrij eenvoudige handelingen om je signaal even een oppepper te geven. Kan je daarom de gevraagde gegevens van @Bert aanvullen?
Daarnaast ben ik ook benieuw naar:
- ervaar je dit op al je apparaten? Zowel de bekabelde- als draadloos verbonden apparaten?
- gebruik je tussen je modem en de apparaten nog versterkers, boosters of accespoints?
- wat ervaar je als je bijvoorbeeld een laptop bekabeld aansluit op je modem, met daarop (je laptop) ook echt de wifi ''uit''. Is het dan wel goed?
We horen het graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.