1
Vraag
2
Reacties
bbaggen

Level 6
  • 119Posts
  • 2Oplossingen
  • 28Likes

Sinds nieuwe modem stort het hele netwerk in als ik ga downloaden via torrents

Hallo beste,

Ik heb al mijn leven lang Ziggo en ben ook een enthousiaste downloader. Nooit problemen mee. 

Echter heb ik sinds kort een nieuwe modem omdat de oude niet meer werkte. Sinds ik deze nieuwe modem heb kan ik niet meer downloaden via torrents. Zodra ik iets download is binnen enkele minuten mijn internet ZO traag dat sites openen, whatsapp verbinden, netflixen etc. allemaal niet meer mogelijk is. Ondanks de torrent client niet de maximale bandbreedte gebruikt (download dan zelf ook met enkele kb\s en upload met enkele kb\s. 

Zet ik de downloads uit, 1-2 min en alles is weer supersnel en haal weer 600/40 met speedtest.

Ziggo wil mij hier niet bij helpen omdat ze dit niet ondersteunen, naar mijn mening is er gewoon iets mis met de nieuwe modem, welke 2e hands en of refurbished is.

Ik zie ook T3 timeouts in de modem, geen idee wat dit precies betekent maar hiermee wil Ziggo mij ook niet helpen. Ze geven aan dat ik voor de t3 timeouts ook op deze community moet zijn?!

Gesproken met Wina?

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, erg vervelend dit. 

Met vriendelijke groet,

Buck Baggen

44 Reacties 44
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Klinkt goed, @bbaggen! Hopelijk kun je het de komende tijd uitvoerig testen en laat je ons volgende week nog even weten hoe het gaat. Als het goed blijft gaan markeren we dit topic dan als opgelost en kunnen we het sluiten 🙂

bbaggen
Topicstarter
Level 6
  • 119Posts
  • 2Oplossingen
  • 28Likes

Mag ik de modem dan houden? 

Zo ja, kunnen jullie dan een retour doos opsturen voor de oude?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Uiteraard 😉 

 

De doos waar het Ubee modem in is geleverd mag hergebruikt worden voor het retourneren van het oude modem. Op deze pagina vind je het retouradres inclusief retourformulier. Als er toch nog een retourdoos nodig is hoor ik dat graag van je.

bbaggen
Topicstarter
Level 6
  • 119Posts
  • 2Oplossingen
  • 28Likes

Kan er een retourdoos gestuurd worden? 

de zakelijk modem zit in een nieuwe doos, die wil ik graag bij de modem houden. Deze zat niet in zo’n bruine doos. Zit tevens ook geen retour label bij.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @bbaggen,

 

Yes, er komt een retourdoos met label je kant op! (past door de brievenbus)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic