1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kalok

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds mijn verhuizing geeft mijn telefoon het oude adres door in Google Maps

Hallo!

 

Ik ben onlangs verhuisd en heb mijn internetabonnement meegenomen naar het nieuwe adres. Echter, wanneer mijn iPhone verbonden is met mijn wifi, geeft die het oude adres weer in Google Maps.

 

Ik heb de router gereset, maar niks blijkt te helpen. 

 

Dit speelt nu al 1,5 maand en ik krijg het maar niet goed. Mijn smart home apparatuur werkt nu dus ook niet meer omdat die hele tijd denkt dat ik van huis ben.

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Overleg dit maar met Google. 

 

Ziggo staat hier helemaal buiten, die geeft geen adres informatie door aan google (is zelfs verboden).

 

Google haalt zijn info via allerlei wegen binnen. Voor mij persoonlijk geld hoe fouter hoe beter.

BijnaWakker

Level 5
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes

Die Google-auto's die rondrijden om foto's van de straten te maken, noteren ook welke wifi-toegangspunten zich op welke locaties bevinden. Ziggo kan niet helpen.

Kalok
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Google is een voorbeeld. Het is dat mijn hele telefoon inclusief iOS maps de verkeerde locatie aangeeft. En dit gebeurt echt alleen maar als het verbonden is aan deze router

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Kalok  schreef:

Google is een voorbeeld. Het is dat mijn hele telefoon inclusief iOS maps de verkeerde locatie aangeeft. En dit gebeurt echt alleen maar als het verbonden is aan deze router


Antwoord blijft hetzelfde, Ziggo levert geen adresgegevens aan deze diensten.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

zet van jouw iphone de locatie voorzieningen eens uit.

zet daarna de telefoon uit wacht even en zet deze dan weer aan.

daarna google maps opstarten en als deze vraagt of locatie voorzieningen gebruikt mag worden op ja klikken.

werkt het nu wel ?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Goedemorgen @Kalok en welkom op de Community 🙂 

Aan tips geen gebrek! Heb je (al) tijd gehad om de tip van puppie uit te proberen? We zijn erg benieuwd hoe het nu gaat en of het intussen is gelukt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic