Hallo!
Ik ben onlangs verhuisd en heb mijn internetabonnement meegenomen naar het nieuwe adres. Echter, wanneer mijn iPhone verbonden is met mijn wifi, geeft die het oude adres weer in Google Maps.
Ik heb de router gereset, maar niks blijkt te helpen.
Dit speelt nu al 1,5 maand en ik krijg het maar niet goed. Mijn smart home apparatuur werkt nu dus ook niet meer omdat die hele tijd denkt dat ik van huis ben.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Overleg dit maar met Google.
Ziggo staat hier helemaal buiten, die geeft geen adres informatie door aan google (is zelfs verboden).
Google haalt zijn info via allerlei wegen binnen. Voor mij persoonlijk geld hoe fouter hoe beter.
Die Google-auto's die rondrijden om foto's van de straten te maken, noteren ook welke wifi-toegangspunten zich op welke locaties bevinden. Ziggo kan niet helpen.
Google is een voorbeeld. Het is dat mijn hele telefoon inclusief iOS maps de verkeerde locatie aangeeft. En dit gebeurt echt alleen maar als het verbonden is aan deze router
@Kalok schreef:Google is een voorbeeld. Het is dat mijn hele telefoon inclusief iOS maps de verkeerde locatie aangeeft. En dit gebeurt echt alleen maar als het verbonden is aan deze router
Antwoord blijft hetzelfde, Ziggo levert geen adresgegevens aan deze diensten.
zet van jouw iphone de locatie voorzieningen eens uit.
zet daarna de telefoon uit wacht even en zet deze dan weer aan.
daarna google maps opstarten en als deze vraagt of locatie voorzieningen gebruikt mag worden op ja klikken.
werkt het nu wel ?
Goedemorgen @Kalok en welkom op de Community 🙂
Aan tips geen gebrek! Heb je (al) tijd gehad om de tip van puppie uit te proberen? We zijn erg benieuwd hoe het nu gaat en of het intussen is gelukt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.