Beste @Jacob ,
De nieuwe kabel is zojuist binnengekomen en ik heb deze vervangen. Na alle fysieke verbinden goed nagekeken te hebben en stevig te hebben aangedrukt heb ik het modem weer aangezet en 15 minuten gewacht.
Echter blijven de groene plijtjes knipperen en komt de wifi verbinding er na ongeveer 15 minuten na resetten weer in, maar helaas zonder toegang tot het internet. Ik heb voor de zekerheid nog een keer de stroom van het modem afgehaald, een minuut gewacht, en toen weer aangezet en 15 minuten gewacht. Dit gaf helaas geen verandering.
Bij het volgen van de gelinkte stappen kom ik niet verder dan de aansluitingen checken, modem herstarten en wachten. Verder denk ik niet dat mijn modem in bridge modus staat (onderste groene lampje brand statisch) omdat ik dit nooit eerder heb geconfigureerd of aangevraagd heb. Zie bijgevoegde foto, pijltjes knipperen, onderste lampje brand constant groen.

Wat is de volgende stap? Als een nieuwe kabel tussen AOP en het modem geen verschil maakt, zou het dan aan het modem/AOP zelf kunnen liggen? Of is het nu tijd om een monteursafspraak te gaan maken?