Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds begin deze maand zijn er constant storingen bij ons. Bijna dagelijks. We konden 1 week lang weinig TV kijken, dit vanwege een slecht signaal. 1 week lang. Monteur is bij ons komen kijken. Hij zei dat het niet te maken heeft met onze installatie thuis. Vandaag is er weer storing bij mij. Vanaf 16:23 uur geen TV, internet of telefonie. Ziggo verwacht dit morgen 11:30 te fixen.
Let iemand daar bij Ziggo op quality-of-service? Hoe krijg ik compensatie?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Alfie06! Nooit fijn om een storing te hebben, maar meerdere malen in korte tijd is wel extra vervelend. Een compensatie is in deze zeker op zijn plaats! Ik zie dat er nog een vervolgtaak loopt om de problemen in het netwerk op te lossen, zover ik kan vinden komen de problemen voort uit een kabelbreuk in de straat. Hopelijk is dit snel verholpen! Laat je het weten wanneer de storing is afgemeld en alles weer naar behoren werkt? Dan maken we een compensatie aan volgens onze garantieregeling.
Beste Monica,
De storing was gistermiddag opgelost.
Bedankt voor de informatie en voor je opmerking. Zorgvuldig en sympathiek.
Dank hiervoor.
Ziggo heeft een compensatieregeling die uitkeert als het probleem is opgelost.
Dit moet je zelf aanvragen, of via hier of via andere communicatie kanalen, Ziggo kan niet zien of alle problemen opgelost zijn in je persoonlijke geval.
Dan kan de duur met de bijbehorende compensatie vastgesteld worden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Beste Bert, bedfankt voor de informatie.
Hi @Alfie06! Nooit fijn om een storing te hebben, maar meerdere malen in korte tijd is wel extra vervelend. Een compensatie is in deze zeker op zijn plaats! Ik zie dat er nog een vervolgtaak loopt om de problemen in het netwerk op te lossen, zover ik kan vinden komen de problemen voort uit een kabelbreuk in de straat. Hopelijk is dit snel verholpen! Laat je het weten wanneer de storing is afgemeld en alles weer naar behoren werkt? Dan maken we een compensatie aan volgens onze garantieregeling.
Beste Monica,
De storing was gistermiddag opgelost.
Bedankt voor de informatie en voor je opmerking. Zorgvuldig en sympathiek.
Dank hiervoor.
@Alfie06 Fijn dat het allemaal is opgelost! Bedankt voor je mooie compliment, geniet van je dag 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...