1
Vraag
2
Reacties
Alfie06

Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Sinds begin oktober bijna dagelijks storingen

Sinds begin deze maand zijn er constant storingen bij ons. Bijna dagelijks. We konden 1 week lang weinig TV kijken, dit vanwege een slecht signaal. 1 week lang. Monteur is bij ons komen kijken. Hij zei dat het niet te maken heeft met onze installatie thuis. Vandaag is er weer storing bij mij. Vanaf 16:23 uur geen TV, internet of telefonie. Ziggo verwacht dit morgen 11:30 te fixen. 

 

Let iemand daar bij Ziggo op quality-of-service? Hoe krijg ik compensatie?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Alfie06! Nooit fijn om een storing te hebben, maar meerdere malen in korte tijd is wel extra vervelend. Een compensatie is in deze zeker op zijn plaats! Ik zie dat er nog een vervolgtaak loopt om de problemen in het netwerk op te lossen, zover ik kan vinden komen de problemen voort uit een kabelbreuk in de straat. Hopelijk is dit snel verholpen! Laat je het weten wanneer de storing is afgemeld en alles weer naar behoren werkt? Dan maken we een compensatie aan volgens onze garantieregeling.  

Bekijk in context

Alfie06
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Beste Monica,

De storing was gistermiddag opgelost.

Bedankt voor de informatie en voor je opmerking. Zorgvuldig en sympathiek. 

Dank hiervoor.  

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ziggo heeft een compensatieregeling die uitkeert als het probleem is opgelost.

Dit moet je zelf aanvragen, of via hier of via andere communicatie kanalen, Ziggo kan niet zien of alle problemen opgelost zijn in je persoonlijke geval.

Dan kan de duur met de bijbehorende compensatie vastgesteld worden.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Alfie06
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Beste Bert, bedfankt voor de informatie.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Alfie06! Nooit fijn om een storing te hebben, maar meerdere malen in korte tijd is wel extra vervelend. Een compensatie is in deze zeker op zijn plaats! Ik zie dat er nog een vervolgtaak loopt om de problemen in het netwerk op te lossen, zover ik kan vinden komen de problemen voort uit een kabelbreuk in de straat. Hopelijk is dit snel verholpen! Laat je het weten wanneer de storing is afgemeld en alles weer naar behoren werkt? Dan maken we een compensatie aan volgens onze garantieregeling.  

Alfie06
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Beste Monica,

De storing was gistermiddag opgelost.

Bedankt voor de informatie en voor je opmerking. Zorgvuldig en sympathiek. 

Dank hiervoor.  

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Alfie06 Fijn dat het allemaal is opgelost! Bedankt voor je mooie compliment, geniet van je dag 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic