AdSteen Je hebt op alle kanalen Post RS Errors, maar zoals je ziet is dat enorm op je kanalen 2 t/m 5. Dat betekent dat de gegevens die binnenkomen voor het modem "onleesbaar" zijn.
Wat je ook ziet is dat de SNR (Signaal Ruis verhouding) op die kanalen aanmerkelijk slechter is. Veel ruis dus. In je één na laatste screenshot zie je de afstemfrequenties van je downstream kanalen. De kanalen 2-5 zitten rond de 800 MHz, precies het 4G gebied. Je hebt dus net als anderen last van instraling van 4G frequenties. Meestal komt dat door oude caoaxkabels bij jou in huis, een oud aansluitpunt (AOP) of een ouder type splitter of connector.
Kabels/splitters/connectoren kun je eventueel zelf vervangen, let er dan goed op dat ze afgeschermd zijn voor 4G. Daar kun je eventueel mee beginnen. Lukt je dat niet, of helpt het niet, dan kun je het beste gewoon de helpdesk even bellen. Voor het eventueel vervangen van je AOP moet er toch een monteur komen.