Hoi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Start het modem opnieuw op en wacht tot de status-LED (balkje) constant groen oplicht. Sluit daarna de router aan (moet niet in AP mode staan) en start deze ook opnieuw op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Start het modem opnieuw op en wacht tot de status-LED (balkje) constant groen oplicht. Sluit daarna de router aan (moet niet in AP mode staan) en start deze ook opnieuw op.
Hi @AngelovZ
Gelukkig was @tobiastheebe snel paraat om je te voorzien van raad en daad. We zijn inmiddels weer een paar dagen verder. Is alles weer up and running? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.