1
Vraag
2
Reacties
daan12

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Signaal afgesloten - 5 dagen geen diensten

Ziggo heeft op maandag per abuis ons afgesloten ipv de buren. Pas  op vrijdag wordt de fout hersteld ( 5 minuten werk) In de tussenliggende tijd zijn wij door alles en iedereen bij Ziggo aan het lijntje gehouden.  Maar we mogen compensatie aanvragen !!  voor  2/30 van het abbo. De kosten voor de roaming van de afgelopen 5 dagen zijn een veelvoud daarvan.  Wellicht wordt het tijd dat Ziggo wat minder medewerkers aanneemt die zo met je meeleven maar ondertussen niets voor elkaar krijgen. M aar medewerkers aanneemt die wel  5 minuten problemen in een dag regelen.  Hopeloos 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Dat hoeft ook zeker niet en ik kan je hier ook zeker bij helpen als er nog geen vergoeding geregeld is. Vandaar mijn vraag of je nu we of niet in gesprek was met een collega hierover. 

Het werkt in ieder geval weer en dat is fijn! Dan maak ik een vergoeding aan voor de afgelopen 5 dagen dat je zonder diensten hebt gezeten. Dit wordt verrekend op de volgende factuur. 

Excuses voor het ongemak, dat je onterecht bent afgesloten. Ik ga voor je aan de slag. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Maandag tot en met vrijdag is voor mij 5 dagen, dus dat zou sowieso minstens 5/30e moeten zijn.

Een Ziggo moderator kan voor je kijken wat en hoe en waarom en de nodige stappen zetten.

Zij komen na het weekend hier langs.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @daan12! Wat naar dat het zo mis is gegaan! Ik hoop dat je ondertussen wel weer bent aangesloten. 

Ik zie dat er alweer contact is geweest over een vergoeding, is dat verder al besproken? 

daan12
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Laat maar,  ik ga geen formulieren in vullen voor een schamele15 euro.  je mag het topic sluiten het leed is geleden, de kosten zijn gemaakt, alles werkt weer en Ziggo heeft wederom een onuitwisbare indruk achter gelaten

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

In dit soort gevallen zou ik het heel normaal vinden dat ziggo uit eigen beweging een vergoeding aanbied.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Dat hoeft ook zeker niet en ik kan je hier ook zeker bij helpen als er nog geen vergoeding geregeld is. Vandaar mijn vraag of je nu we of niet in gesprek was met een collega hierover. 

Het werkt in ieder geval weer en dat is fijn! Dan maak ik een vergoeding aan voor de afgelopen 5 dagen dat je zonder diensten hebt gezeten. Dit wordt verrekend op de volgende factuur. 

Excuses voor het ongemak, dat je onterecht bent afgesloten. Ik ga voor je aan de slag. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@daan12  schreef:

Laat maar,  ik ga geen formulieren in vullen voor een schamele15 euro.  je mag het topic sluiten het leed is geleden, de kosten zijn gemaakt, alles werkt weer en Ziggo heeft wederom een onuitwisbare indruk achter gelaten


@daan12 Gelukkig hebben ik en vele anderen daar nooit een formulier voor in hoeven vullen, dat werd altijd telefonisch geregeld of via een Ziggo moderator op dit forum, omdat Ziggo kijkt vanaf de 1e storingsmelding tot de oplossing en is er verder geen informatie nodig.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic