Ziggo heeft op maandag per abuis ons afgesloten ipv de buren. Pas op vrijdag wordt de fout hersteld ( 5 minuten werk) In de tussenliggende tijd zijn wij door alles en iedereen bij Ziggo aan het lijntje gehouden. Maar we mogen compensatie aanvragen !! voor 2/30 van het abbo. De kosten voor de roaming van de afgelopen 5 dagen zijn een veelvoud daarvan. Wellicht wordt het tijd dat Ziggo wat minder medewerkers aanneemt die zo met je meeleven maar ondertussen niets voor elkaar krijgen. M aar medewerkers aanneemt die wel 5 minuten problemen in een dag regelen. Hopeloos
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat hoeft ook zeker niet en ik kan je hier ook zeker bij helpen als er nog geen vergoeding geregeld is. Vandaar mijn vraag of je nu we of niet in gesprek was met een collega hierover.
Het werkt in ieder geval weer en dat is fijn! Dan maak ik een vergoeding aan voor de afgelopen 5 dagen dat je zonder diensten hebt gezeten. Dit wordt verrekend op de volgende factuur.
Excuses voor het ongemak, dat je onterecht bent afgesloten. Ik ga voor je aan de slag.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Maandag tot en met vrijdag is voor mij 5 dagen, dus dat zou sowieso minstens 5/30e moeten zijn.
Een Ziggo moderator kan voor je kijken wat en hoe en waarom en de nodige stappen zetten.
Zij komen na het weekend hier langs.
Hi @daan12! Wat naar dat het zo mis is gegaan! Ik hoop dat je ondertussen wel weer bent aangesloten.
Ik zie dat er alweer contact is geweest over een vergoeding, is dat verder al besproken?
Laat maar, ik ga geen formulieren in vullen voor een schamele15 euro. je mag het topic sluiten het leed is geleden, de kosten zijn gemaakt, alles werkt weer en Ziggo heeft wederom een onuitwisbare indruk achter gelaten
In dit soort gevallen zou ik het heel normaal vinden dat ziggo uit eigen beweging een vergoeding aanbied.
Dat hoeft ook zeker niet en ik kan je hier ook zeker bij helpen als er nog geen vergoeding geregeld is. Vandaar mijn vraag of je nu we of niet in gesprek was met een collega hierover.
Het werkt in ieder geval weer en dat is fijn! Dan maak ik een vergoeding aan voor de afgelopen 5 dagen dat je zonder diensten hebt gezeten. Dit wordt verrekend op de volgende factuur.
Excuses voor het ongemak, dat je onterecht bent afgesloten. Ik ga voor je aan de slag.
@daan12 schreef:
Laat maar, ik ga geen formulieren in vullen voor een schamele15 euro. je mag het topic sluiten het leed is geleden, de kosten zijn gemaakt, alles werkt weer en Ziggo heeft wederom een onuitwisbare indruk achter gelaten
@daan12 Gelukkig hebben ik en vele anderen daar nooit een formulier voor in hoeven vullen, dat werd altijd telefonisch geregeld of via een Ziggo moderator op dit forum, omdat Ziggo kijkt vanaf de 1e storingsmelding tot de oplossing en is er verder geen informatie nodig.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.