Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo beste Ziggo medewerker,
Onlangs (bijna 3 weken geleden) heb ik een set Deco’s M4 retour gestuurd omdat ze niet voldeden aan mijn verwachtingen. Op dat moment waren deze Deco’s nog niet te zien in Mijn Ziggo (heb ze slechts een paar dagen in huis gehad).
Vandaag kreeg ik een enquete verzoek van Ziggo om na te gaan of de Deco’s bevallen en warempel, de Deco’s zijn nu wel zichtbaar bij Mijn Ziggo.
Zo’n enquete en het retour zenden kunnen elkaar natuurlijk hebben gekruist, da’s natuurlijk geen probleem. Maar is achter de schermen te zien dat deze Deco’s inmiddels wel zijn ontvangen bij Ziggo? Dat stelt me dan gerust. Mocht het nodig zijn, ik beschik over een PostNL reçu.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kun je hier je 3S code plaatsen?
Dan kan gekeken worden of ze ontvangen zijn door Ziggo.
Na binnenkomst worden de apparaten gescand op serienummer, maar als het heel druk is met retouren, dan kan dat 3-4 weken duren voordat één en ander gescand is en dan wordt het pas verwerkt in de achterliggende servers, zodat je kunt zien in Mijn Ziggo.
Hier de code: 3SLFVZ933076981
Dank voor de service, @Bert
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...