Hallo beste Ziggo medewerker,
Onlangs (bijna 3 weken geleden) heb ik een set Deco’s M4 retour gestuurd omdat ze niet voldeden aan mijn verwachtingen. Op dat moment waren deze Deco’s nog niet te zien in Mijn Ziggo (heb ze slechts een paar dagen in huis gehad).
Vandaag kreeg ik een enquete verzoek van Ziggo om na te gaan of de Deco’s bevallen en warempel, de Deco’s zijn nu wel zichtbaar bij Mijn Ziggo.
Zo’n enquete en het retour zenden kunnen elkaar natuurlijk hebben gekruist, da’s natuurlijk geen probleem. Maar is achter de schermen te zien dat deze Deco’s inmiddels wel zijn ontvangen bij Ziggo? Dat stelt me dan gerust. Mocht het nodig zijn, ik beschik over een PostNL reçu.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je hier je 3S code plaatsen?
Dan kan gekeken worden of ze ontvangen zijn door Ziggo.
Na binnenkomst worden de apparaten gescand op serienummer, maar als het heel druk is met retouren, dan kan dat 3-4 weken duren voordat één en ander gescand is en dan wordt het pas verwerkt in de achterliggende servers, zodat je kunt zien in Mijn Ziggo.
Hier de code: 3SLFVZ933076981
Dank voor de service, @Bert
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.