1
Vraag
2
Reacties
Bozz

Level 7
  • 133Posts
  • 8Oplossingen
  • 77Likes

Set Deco M4 al ontvangen door Ziggo?

Hallo beste Ziggo medewerker,

 

Onlangs (bijna 3 weken geleden) heb ik een set Deco’s M4 retour gestuurd omdat ze niet voldeden aan mijn verwachtingen. Op dat moment waren deze Deco’s nog niet te zien in Mijn Ziggo (heb ze slechts een paar dagen in huis gehad).

 

Vandaag kreeg ik een enquete verzoek van Ziggo om na te gaan of de Deco’s bevallen en warempel, de Deco’s zijn nu wel zichtbaar bij Mijn Ziggo.

 

Zo’n enquete en het retour zenden kunnen elkaar natuurlijk hebben gekruist, da’s natuurlijk geen probleem. Maar is achter de schermen te zien dat deze Deco’s inmiddels wel zijn ontvangen bij Ziggo? Dat stelt me dan gerust. Mocht het nodig zijn, ik beschik over een PostNL reçu.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77314Posts
  • 5250Oplossingen
  • 22940Likes

Je pakket is door PostNL bij Ziggo bezorgd: PostNL 3SLFVZ933076981 Track&Trace

 

Bert_0-1677709828712.png

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77314Posts
  • 5250Oplossingen
  • 22940Likes

Kun je hier je 3S code plaatsen?

Dan kan gekeken worden of ze ontvangen zijn door Ziggo.

Na binnenkomst worden de apparaten gescand op serienummer, maar als het heel druk is met retouren, dan kan dat 3-4 weken duren voordat één en ander gescand is en dan wordt het pas verwerkt in de achterliggende servers, zodat je kunt zien in Mijn Ziggo.

Bozz
Topicstarter
Level 7
  • 133Posts
  • 8Oplossingen
  • 77Likes

Hier de code: 3SLFVZ933076981

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77314Posts
  • 5250Oplossingen
  • 22940Likes

Je pakket is door PostNL bij Ziggo bezorgd: PostNL 3SLFVZ933076981 Track&Trace

 

Bert_0-1677709828712.png

 

Bozz
Topicstarter
Level 7
  • 133Posts
  • 8Oplossingen
  • 77Likes

Dank voor de service, @Bert 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic