1
Vraag
2
Reageer en help mee
wallie2

Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

ServiceScan, en nu?

Kreeg een email van Ziggo betreffende een servicescan en dat mijn internetverbinding beter kan.

Heb een week geleden een  terugbelverzoek ingediend maar ben nooit teruggebeld. Dus daarom maar via de Community.

Kan iemand mij vertellen wat er verbeterd kan woorden aan mijn verbinding?

In december is de hoofdaansluiting in de meterkast vervangen door een Ziggo  monteur en tevens is de waankamer wcd vervangen door een door Ziggo goedgekeurd type.

 

Verder vraag ik mij af of jullie op afstand kunnen zien of de slechte aansluiting zich vóór of na de router bevind?

 

19 Reacties 19
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30039Posts
  • 2085Oplossingen
  • 15061Likes

Bij een ServiceScan wordt primair gekeken naar de (historische) signaalwaarden op het modem en niet zozeer naar het interne netwerk achter de router.

 

  • Kun je op het modem inloggen via 192.168.178.1 of 192.168.100.1 en de gegevens plaatsen die worden getoond op de tabbladen Downstream, Upstream en Netwerk historie op de pagina Geavanceerde instellingen → Hulpmiddelen → Netwerk status?
  • Is het modem via het AOP in de meterkast of de einddoos in de woonkamer aangesloten?
wallie2
Topicstarter
Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

@tobiastheebe 

Het modem is op de einddoos in de woonkamer aangesloten.

 

ED3.0 Downstream kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
16020000002.141QAM 2564
25780000002.441QAM 2561
35860000002.341QAM 2562
45940000002.541QAM 2563
5610000000241QAM 2565
6618000000241QAM 2566
76260000001.941QAM 2567
86340000001.240QAM 2568
96420000001.440QAM 2569
106500000001.741QAM 25610
116580000002.141QAM 25611
126660000001.740QAM 25612
136740000001.840QAM 25613
146820000001.740QAM 25614
15690000000241QAM 25615
166980000002.141QAM 25616
177060000001.741QAM 25617
187140000001.640QAM 25618
197220000001.941QAM 25619
207300000001.840QAM 25620
217380000001.541QAM 25621
227460000001.640QAM 25622
237540000001.340QAM 25623
248260000001.940QAM 25632

 

ED3.0 Downstream kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1Goed (Locked)413600
2Goed (Locked)412550
3Goed (Locked)412890
4Goed (Locked)412180
5Goed (Locked)413080
6Goed (Locked)412550
7Goed (Locked)412260
8Goed (Locked)405270
9Goed (Locked)403550
10Goed (Locked)412790
11Goed (Locked)412180
12Goed (Locked)403410
13Goed (Locked)402890
14Goed (Locked)403130
15Goed (Locked)412500
16Goed (Locked)412080
17Goed (Locked)413760
18Goed (Locked)404310
19Goed (Locked)412600
20Goed (Locked)402440
21Goed (Locked)412750
22Goed (Locked)402010
23Goed (Locked)404300
24Goed (Locked)405260

D3.1 Downstream kanalen

Kanaal Kanaal breedte (MHz) FFT Type Aantal Actieve Subcarriers Modulatie (Actief Profiel) Eerste Actieve Subcarrier (Hz)
331684K3301QAM 4096368

D3.1 Downstream kanalen

Kanaalnummer Locked Status RxMER Data (dB) PLC Power (dBmV) Correcteds (Active Profile) Uncorrectables (Active Profile)
33Goed (Locked)400.28850302630

 

ED3.0 Upstream kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
05880000043.85120QAM 641
15200000043.85120QAM 642
24520000043.85120QAM 643
33840000042.55120QAM 644

ED3.0 Upstream kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
0ATDMA0000
1ATDMA0000
2ATDMA0000
3ATDMA0000

D3.1 Upstream kanalen

Kanaal Kanaal breedte (MHz) Vermogen (dBmV) FFT Type Modulatie
241435.02KQAM 64

D3.1 Upstream kanalen

Kanaal Kanaal soort Aantal Actieve Subcarriers Eerste Actieve Subcarrier (Hz) T3 Timeouts T4 Timeouts
24OFDMA280980000001010

 

 
wallie2
Topicstarter
Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

en de historie.

 

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
09-02-2024 10:31:38noticeGUI Login Status - Login Success from LAN interface
09-02-2024 10:24:58criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 10:11:25warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 10:11:25noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 10:10:46noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 10:10:46warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 09:17:49criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 09:07:34warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 09:07:33noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 09:00:07warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 09:00:07noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 08:00:42criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 07:56:54noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 07:56:54warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 07:51:54criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 07:43:58noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 07:43:58warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 06:56:41criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 06:40:42warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 06:40:42noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 05:43:59criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 05:43:49noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 05:43:49warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 05:03:25criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 04:40:40warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 04:40:40noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 04:28:27warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 04:28:27noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 03:28:05criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 03:25:15noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 03:25:15warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 03:19:16criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
09-02-2024 03:05:37warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30039Posts
  • 2085Oplossingen
  • 15061Likes

De actuele downstream/upstream-waarden zijn zeer goed, echter komen op het OFDMA-kanaal (D3.1 upstream) regelmatig T3 timeouts voor.

 

Is de kabel naar de woonkamer direct op het AOP aangesloten of is hiervoor nog een splitter/versterker o.i.d. aanwezig?

wallie2
Topicstarter
Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

@tobiastheebe 

De kabel naar de woonkamer is direct op de AOP aangesloten zonder splitter en/of versterker.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30039Posts
  • 2085Oplossingen
  • 15061Likes

Is het modem zelf via een splitter/versterker (welk type?) of direct op de einddoos aangesloten?

wallie2
Topicstarter
Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

PXL_20240209_131256814.MP.jpg

Het modem is via een splitter type POA-254 aangesloten op de woonkamer wandcontactdoos. (zie bijgevoegde foto)

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30039Posts
  • 2085Oplossingen
  • 15061Likes

De splitter is overbodig en de F/F-kabel is verouderd. Het modem kan het beste direct op de einddoos worden aangesloten met een IEC/F-kabel groen/rood, deze kan kosteloos toegestuurd worden door een moderator.

wallie2
Topicstarter
Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

@tobiastheebe 

Dank voor de reactie Tobias.

Is er een moderator die dit bericht meeleest en mij een IEC/F kabel kan opsturen?

 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30039Posts
  • 2085Oplossingen
  • 15061Likes

Een moderator komt binnenkort langs in dit topic.

wallie2
Topicstarter
Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Kabel wordt verstuurd. Als ik deze heb aangesloten ga ik een en ander evalueren en de nieuwe up/download gegevens uploaden.

 

Een ieder bedankt zover voor de snelle reactie.

Gr. Han

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 50Posts
  • 7Oplossingen
  • 35Likes

Yes, ik ben er voor je @wallie2 🙂 Ik zie dat @tobiastheebe al paraat stond voor een juist antwoord, geweldig! De juiste kabel is al naar je onderweg en zal snel bij je bezorgd worden in je brievenbus. 

Laat je weten of het allemaal is gelukt? Voor nu een goed weekend. 

wallie2
Topicstarter
Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

@tobiastheebe 

Vandaag de nieuwe kabel binnengekregen. 

Deze gaat echter niet passen op mijn smart modem.

De aansluiting op het modem is met een wartel uitgevoerd en de geleverde kabel heeft een steekverbinding.

(zie bijgevoegde foto)

Wellicht kan er een juiste type kabel naar mij worden toegezonden?

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30039Posts
  • 2085Oplossingen
  • 15061Likes

Een IEC/F-kabel groen/rood past wel op het modem, je moet de connector met rode rand op de F connector van het modem drukken (schroeven is niet meer nodig), hier is wat kracht voor nodig.

wallie2
Topicstarter
Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

@tobiastheebe 

Sorry had e.e.a. inderdaad niet goed gezien.

Zoals door jou aangegeven past de kabel prima.

 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30039Posts
  • 2085Oplossingen
  • 15061Likes

Geen probleem, fijn om te lezen dat het gelukt is.

 

Wat betreft de T3 timeouts op het OFDMA-kanaal kan een update van het Casa CMTS de oplossing zijn, dit kwam ik ook twee andere topics naar boven waar klantmodems met een CMTS van dit merk verbonden zijn. Hier kan een moderator verder naar laten kijken.

wallie2
Topicstarter
Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Inmiddels de nieuwe kabel tussen woonkamer aansluiting en modem aangebracht.

 

OFDMA-kanaal en CASA CMTS zegt mij niks. Maar zoals gezegd kan wellicht een moderator door wat mee.

 

Heb hieronder wel de nieuwe down-, upstream en historie gegevens geplaatst. Wellicht is aan de hand hiervan nog iets te zien.

 

ED3.0 Downstream kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
16020000005.340QAM 2564
25780000005.640QAM 2561
35860000005.540QAM 2562
45940000005.741QAM 2563
56100000005.441QAM 2565
66180000005.741QAM 2566
76260000005.641QAM 2567
8634000000540QAM 2568
96420000005.140QAM 2569
106500000005.340QAM 25610
116580000005.641QAM 25611
126660000005.140QAM 25612
136740000005.140QAM 25613
14682000000540QAM 25614
156900000005.441QAM 25615
166980000005.441QAM 25616
177060000004.940QAM 25617
187140000004.640QAM 25618
19722000000540QAM 25619
207300000004.940QAM 25620
217380000004.840QAM 25621
22746000000540QAM 25622
237540000004.840QAM 25623
248260000005.240QAM 25632

ED3.0 Downstream kanalen

Kanaal Locked Status RxMER (dB) Fouten voor RS Fouten na RS
1Goed (Locked)40260
2Goed (Locked)40260
3Goed (Locked)40230
4Goed (Locked)41200
5Goed (Locked)41280
6Goed (Locked)41200
7Goed (Locked)41150
8Goed (Locked)40490
9Goed (Locked)40250
10Goed (Locked)40300
11Goed (Locked)41220
12Goed (Locked)40230
13Goed (Locked)40170
14Goed (Locked)40220
15Goed (Locked)41170
16Goed (Locked)41130
17Goed (Locked)40350
18Goed (Locked)40310
19Goed (Locked)40200
20Goed (Locked)40260
21Goed (Locked)40160
22Goed (Locked)40220
23Goed (Locked)40290
24Goed (Locked)40460

D3.1 Downstream kanalen

Kanaal Kanaal breedte (MHz) FFT Type Aantal Actieve Subcarriers Modulatie (Actief Profiel) Eerste Actieve Subcarrier (Hz)
331684K3301QAM 4096368

D3.1 Downstream kanalen

Kanaalnummer Locked Status RxMER Data (dB) PLC Power (dBmV) Correcteds (Active Profile) Uncorrectables (Active Profile)
33Goed (Locked)403.21565209600

 

ED3.0 Upstream kanalen

Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) Symbol Rate (ksps) Modulatie Kanaalnummer
05880000040.55120QAM 641
15200000040.55120QAM 642
24520000039.35120QAM 643
33840000038.85120QAM 644

ED3.0 Upstream kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
0ATDMA0000
1ATDMA0000
2ATDMA0000
3ATDMA0000

D3.1 Upstream kanalen

Kanaal Kanaal breedte (MHz) Vermogen (dBmV) FFT Type Modulatie
241432.52KQAM 64

D3.1 Upstream kanalen

Kanaal Kanaal soort Aantal Actieve Subcarriers Eerste Actieve Subcarrier (Hz) T3 Timeouts T4 Timeouts
24OFDMA28098000000430

 

 
wallie2
Topicstarter
Level 5
  • 71Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Netwerk historie

Tijd Prioriteit Omschrijving
13-02-2024 15:03:47noticeGUI Login Status - Login Success from LAN interface
13-02-2024 14:12:38criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 14:11:59noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 10 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 14:11:59warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 14:07:00criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 14:06:30noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 14:06:30warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 14:05:50warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 14:05:50noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 10 13; New Profile: 9 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 13:57:00warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 13:57:00noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 11 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 13:11:20criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 12:53:54noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 10 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 12:53:54warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 12:52:53warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 12:52:53noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 11 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 12:20:58criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 11:49:41noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 10 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 11:49:41warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 11:49:18noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 12 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 11:49:18warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 11:05:59criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 10:46:07warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 10:46:06noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 11 13; New Profile: 12 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 10:45:54criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 10:43:57warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 10:43:57noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 10 13; New Profile: 11 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 09:50:59criticalStarted Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 09:39:36noticeUS profile assignment change. US Chan ID: 24; Previous Profile: 9 13; New Profile: 10 13.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 09:39:36warningDBC-REQ Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 09:38:47noticeREGISTRATION COMPLETE - Waiting for Operational status
13-02-2024 09:38:45warningREG-RSP-MP Mismatch Between Calculated Value for P1.6hi Compared to CCAP Provided Value;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
13-02-2024 09:38:40noticeDS profile assignment change. DS Chan ID: 32; Previous Profile: ; New Profile: 1 2 3.;CM-MAC=cc:58:30:0c:d2:dd;CMTS-MAC=00:17:10:91:5f:10;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.1;
MR_CHIP

Level 19
  • 11294Posts
  • 130Oplossingen
  • 3914Likes

t3 fouten met een casa cmts

als het goed is komt daar binnenkort een fix voor 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic